نسخه چاپی

علت كناره‌گیری رحمتی از تیم‌ملی چیست؟

دروازه‌بان شماره یك تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی اعلام كرده می‌خواهد به طور موقت در خدمت تیم ملی نباشد كه تا چند روز پیش خبری از این مسائل نبود اما پس از مطرح شدن دعوت دانیال داوری به تیم ملی این كناره‌گیری صورت گرفت!

به گزارش نما به نقل از مهر، سیدمهدی رحمتی که خوب بودنش را از تیم فجرسپاسی شیراز شروع کرد و پس از عملکردی نه چندان قابل قبول در دور اول حضورش در استقلال راهی مس کرمان و سپس سپاهان اصفهان شد، با ارائه بازی‌هایی قابل قبول در این تیم مجددا به تیم آبی پوش تهران پیوست و در سال‌های اخیر مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران بود.

رحمتی که نشان داده در بین بازیکنان فوتبال اخلاق خاصی دارد و کمتر تن به مصاحبه می‌دهد، در این سال‌ها سعی کرده هرگاه خودش نیاز دارد به سمت رسانه‌ها بیاید و هرگانه رسانه‌ها به او و اظهارنظرهایش نیاز دارند، از این کار امتناع کند و حاضر به مصاحبه نشود.

804829_orig.jpg


هنوز فراموش نکرده‌ایم او پس از امضای قراردادش با استقلال در هیات فوتبال استان تهران و در حالی که تعداد خبرنگاران زیادی در محل هیات حضور داشتند، حاضر به مصاحبه با آنها نشد و تاکید کرد که باید فردای آن روز همه به محل برگزاری نشست خبری او بیایند تا وی به سوالاتشان پاسخ دهد. این اتفاق باعث ناراحتی خبرنگاران خبرگزاری‌ها و تلویزیون شد و او را مدتی تحریم کردند.

اما دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران که تیم او و همبازیانش با نتایجی ضعیف در آستانه حذف در مقدماتی جام جهانی هستند، در فاصله چهار روز مانده تا بازی استقلال با پرسپولیس - که همه می‌‎دانند بازیکنان در این شرایط به فکر حفظ آرامش تیم‌شان هستند - اعلام کرده فعلا نمی‌خواهد برای تیم ملی بازی کند.

این خبر در حالی منتشر شده است که چند روز پیش خبر دعوت دانیال داوری دروازه‌بان ایرانی که در بوندس لیگا دو آلمان بازی می‌کند، منتشر شد و برخی اعتقاد دارند دعوت این دروازه‌بان به اردوی تیم ملی ایران که هیچیک از مسئولان فدراسیون هم آن را تکذیب نکرد، آرامش رحمتی را برهم زده و به همین خاطر با اعلام خبر کناره گیری‌‍اش به نوعی پیش دستی کرده است.

با این حال طی هفته‌های گذشته خبرهایی هم در مورد اختلافات او با برخی بازیکنان استقلال و ماجرای کاپیتانی آبی پوشان مطرح شد که البته در بازی‌های اخیر این بازوبند در دستان سه چهار مدعی آن چرخیده و هنوز روی بازوی بازیکن خاصی ثابت نشده است. اما برخی اهالی فوتبال تاثیر انتشار خبر دعوت دانیال داوری به اردوی تیم ملی ایران در کناره‌گیری رحمتی را بیش از سایر عوامل می‌دانند.

در پایان تمرین عصر امروز یکشنبه استقلال اما دروازه‌بان شماره یک استقلال در پاسخ به اصرار خبرنگاران برای گفتگو در مورد دلایل کناره گیری‌اش از تیم ملی حاضر به مصاحبه نشد و با بیان جملاتی مبهم راه را برای فرار در آینده باز گذاشت. مشکلی که بین اکثر اهالی فوتبال وجود دارد و هیچگاه در مورد تصمیمی که می‌گیرند، شفاف سازی نمی‌کنند تا در آینده بتوانند حرف‌شان را عوض کنند و به نوعی رسانه‌ها را بازی بدهند!

۱۳۹۱/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...