نسخه چاپی

هدف دولت مدیریت آرا است

دبیركل جامعه اصناف و بازار با تاكید براینكه احمدی نژاد به نتیجه جلسات مجلس با دولت پایبند نمی ماند، گفت: اصرار دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی مدیریت آراء مردم در انتخابات و ساپورت كاندیدای مورد حمایتش است.

به گزارش نما، احمد کریمی اصفهانی در گفت وگو با مهر، با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس در رابطه با انجام مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها، گفت: تجربه نشان داده است این نشست ها برای رئیس جمهور اهمیت ندارد و به نتایج آن پایبند نخواهد بود و در عمل کار خودش را انجام خواهد داد.

وی افزود: طبیعی است که دو قوه می توانند با همفکری و با توجه به مصالح نظام و مردم فاز دوم هدفمندی یارانه ها را اجرا سازند اما آنچه که در مرحله اول اتفاق افتاد ، این بود که اجرا مغایرت های زیادی با قانون تصویب شده مجلس دارد، لذا همین اجرای نادرست دولت مانعی است برای اجرای فاز دوم.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به اصرار دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها، تصریح کرد: بجز مدیریت آراء مردم در زمان انتخابات دلیل دیگری نمی توان برای اصرار دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها جستجو کرد و دولت این قانون را هم می خواهد مانند دیگر اقداماتش نیمه تمام بگذارد؛ لذا اینگونه اقدامات تنها منجربه بی اعتمادی مردم به دولت می شود.

وی تاکید کرد: دولت در ماجرای اجرای فاز دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها تنها به دنبال منافع شخصی خودش است و منافع خود را بر منافع نظام و مردم ترجیح داده است، این امر با سوگندی که رئیس جمهور خورده، مغایر است.

کریمی همچنین در مورد اراده دولت در برداشت 7 میلیارد از صندوق توسعه ملی برای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها گفت: دولت از راههای مختلف به منظور ساپورت کردن فرد مورد حمایتش در انتخابات به دنبال پیاده کردن اهداف خود در ماههای پایانی دولت است ؛ لذا در این موقعیت نقش مجلس در جلوگیری از این اقدامات پررنگ می شود.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید یک ضمانت و سازوکار مناسبی برای اجرای فاز دوم در نظر بگیرد و اگر در برابر بی قانونی ها دولت ایستادگی نکند به اندازه دولت مقصر خواهد بود.

۱۳۹۱/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...