نسخه چاپی

حمله به مراجع‌ تقلید

عکس خبري -حمله به مراجع‌ تقليد

یكی از حامیان فتنه سبز كه تا پیش از این تظاهر به دینداری، انقلاب اسلامی و حمایت از مراجع تقلید می كرد، ماهیت نفاق خود را بیرون ریخت.

به گزارش نما، کیهان نوشت: «م-ن» از عناصر فرصت طلبي بود كه پس از بالا كشيدن ميلياردها تومان پول بيت المال در پوشش فيلم سازي و سريال سازي و پس از قطع اين روند توسط مسئولان صدا و سيما به فتنه گران پيوست. او تا همين اواخر با ژست هاي منافقانه فرياد وا اسلاما و وا انقلاب ها سر مي داد و از مراجع مي خواست به داد اسلام و انقلاب برسند. وي در همين حال تلاش فراواني كرد كه بازداشت شود اما در اين كار موفق نبود.

وي با دعوت مراجع به ديدن فيلم رقص! گفته است: انقلاب اسلامي كه آمد، نخستين چيزي را كه ذبح فرمود، لبخند بود.

وي در نوشته اي سخيف با عنوان برقصيم و شاد باشيم، به مراجع به خاطر جلوگيري از هرزگي و ابتذال اخلاقي حمله كرده و نوشته است: با برآمدن انقلاب اسلامي، سازها و سرناها و دهل ها به سرعت از خانه ها و كوچه ها و شهرها و روستاها به دخمه ها و پستوها كوچيدند و انگ آلات كفر بر تك تكشان نشست. آلات موسيقي به ابزار شيطان و نكبت جهنميان تحكم شد و رقص، جرثومه اي شد كه تماشايش نيز كفاره داشت. وي مراجع تقليد را در اين زمينه مقصر دانست و فتاواي آنها را موجب اندوه سازي توصيف كرد.

يادآور مي شود فتنه گران پس از تصاعد پلكاني مواضع ضدانقلابي در سال 88، نقاب از چهره برداشتند و در روز عاشوراي حسيني اقدام به رقص و پايكوبي و هلهله كردند. مجيد محمدي از اصلاح طلبان فراري عضو حلقه كيان چند ماه پس از بن بست فتنه سبز تصريح كرده بود مشكل اصلي جنبش (فتنه) سبز نه با انتخابات و حتي رهبري و قانون اساسي بلكه اصل اسلامگرايي است. سبزها مي خواهند وضعيت طوري شود كه آزادانه بتوانند در خيابان عرق خوري كنند و يا با ميني ژوب در خيابان بگردند(!)

۱۳۹۱/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...