نسخه چاپی

دختران نونهال ایرانی به استقبال شهادت می‌روند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حماسه دختران میانه نشان داد كه ملت ما شكست ناپذیر و ملتی است كه دختران نونهال و نوجوانش عاشقانه به استقبال شهادت می‌روند و هیچگاه در مقابل دشمن عقب‌نشینی نخواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین که سخنرانی خود را در همایش بین المللی نیمکت‌های سوخته به احترام شهدای دانش آموز میانه پشت نیمکت مدرسه ایراد کرد، با اعلام مراتب شاگردی خویش در محضر دانش آموزان شهید گفت: این شهدا اساتید ما هستند و ما شاگرد مکتب این بزرگانیم چراکه آنان درس آموز مکتب زینب کبری سلام الله علیها هستند.

سردار نقدی با اشاره به حادثه بمباران مدرسه زینبیه و شهادت جمعی از دانش آموزان، معلمان و پاسداران شهید، تصریح کرد: بزرگداشت این حادثه عظیم برای عبرت آموزی است و باید آوازه آن را به گوشه گوشه دنیا مخابره نمود تا بشریت از این مکتب بهره برده و عبرت بگیرند.

وی به عبرت های حماسه دختران میانه اشاره کرد و افزود: جنبه عبرت انگیز این حادثه شناساندن چهره ی کریه دشمنانی است که اوج جنایت ددمنشانه خود را نمایاندند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین جمله اباعبدالله که خطاب به دشمن فرمودند اگر دین ندارید لااقل آزادمرد باشید را یادآور شده و خاطرنشان کرد: عجز دشمنان ما در مقابله با رزمندگان دلاور همچون یزیدیان است که به جای رویارویی با مردان به خیمه ها و خانه ها حمله کردند.



سردار نقدی دلیل بمباران میانه را شکست تاریخی دشمن در کربلای پنج خوانده و بیان کرد: رزمندگان غیور، عجیب ترین و تاریخی ترین خط مواضع و استحکامات دشمن را در کربلای پنج در هم شکسته و دشمنان انتقام خود را از دختران دانش آموز گرفتند.

وی به تکرار جنایات صهیونیست ها در فلسطین اشاره کرده و گفت: دست پرورده های رژیم تروریستی آمریکا امروز نیز به نوجوانان و دانش آموزان سوریه و عراق و سایر کشورها حمله نموده و کودکان مظلوم را به شهادت می رسانند.

وی اوج شقاوت و رسوایی دشمن را حمله به کودکان معصوم و بی گناه دانسته و اظهار داشت: امروز هم دشمنان، جهادگران عرصه علم و فناوری را به شهادت رسانده و ملت ما را به جرم پیشرفت علمی تحریم می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، مدرسه زینبیه را سند رسوایی مدعیان حقوق بشر خوانده و خطاب به سازمان های به اصطلاح حقوق بشر گفت: علی رغم ادعای حقوق بشر، سازمان های جهانی حتی یک سطر در محکومیت این جنایت دشمنان صادر نکرده و نوگلان معصوم ما را مظلومانه به شهادت رساندند.

نقدی به کشف صدها هزار گور دسته جمعی پس از سقوط صدام در عراق اشاره و تصریح کرد: سکوت مطلق و دهشت بار سردمداران استکبار و مدعیان حقوق بشر در جنایات صدام علیه ملت ایران و عراق، گواه دیگری بر فریبکاری دشمن در حقوق بشر است.

وی دشمنان را پست تر از چهارپایان خوانده و با اشاره به جباری و شقاوت جبهه استکبار خاطرنشان کرد: ما با اعتقاد به حرکت در مسیر نورانی اسلام برای تحقق عدالت، راه خود را با عزت ادامه داده و به زودی شاهد فروریختن کاخ های سفید و سیاه دشمنان خواهیم بود.

سردار نقدی شهادت طلبی و خداخواهی را اصلی ترین درس انقلاب و شهدا دانسته و بیان کرد: علی رغم بسیاری از بمباران ها که افراد زیادی به طور ناآگاه کشته شده اند؛ در حادثه میانه، شهدا آگاهانه و با اختیار به میدان آمدند و غسل شهادت کردند.

وی در آگاهی حضور دانش آموزان در مدرسه به اعلام رادیوهای متجاوز در شب قبل از بمباران و تهدید آنان به بمباران مدارس اشاره و تصریح کرد: برخی از این نوگلان معصوم برای نشان دادن مقاومتشان به دشمنان از دست پدر و مادر فرار کرده و برخی مخفیانه خود را به مدرسه رساندند تا در صحنه حضور داشته باشند و آگاهانه و داوطلبانه جانشان را فدا کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین دختران دانش آموز میانه ای را درس آموز مکتب اهل بیت خوانده و ادامه داد: این شهادت ها، بیداری جهانیان را در پی داشته و ملت ایران و آزاداندیشان جهان این بیداری را تا منزل نهایی خود پیش خواهند برد.

وی شهادت دختران دانش آموز را برای دشمنان غیرقابل توصیف خوانده و افزود: حماسه دختران میانه ثابت کرد که دولت آمریکا خیلی حقیرتر از آنست که ملت ما را به زانو درآورد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: حماسه دختران میانه نشان داد که ملت ما شکست ناپذیر و ملتی است که دختران نونهال و نوجوانش عاشقانه به استقبال شهادت می روند و هیچگاه در مقابل دشمن عقب نشینی نخواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تحلیل دشمنان از متن وصایای شهدا اشاره نموده و اظهار داشت: دشمنان با دقت، حرف ها و وصایای شهدا را شنیده و خوانده اند لذا به دلایل پیروزی ما نیز پی برده اند.

نقدی حجاب زنان را از جمله این دلایل برشمرده و اظهار داشت: دشمن فهمیده است که شهدا در دامان زنان محجبه تربیت یافته اند لذا می خواهد حجاب را که تخته سیاه ایثار و جوانمردی و مقاومت و ولایتمداری است از بین ببرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ترویج سکولاریسم و دین زدایی از صحنه زندگی را از توطئه های شوم دشمنان برشمرده و بیان کرد: دشمنان می خواهند مقاومت و شجاعت را از جوانان و ملت ما بگیرند تا مقابل آنها نایستیم و با ترویج سکولاریسم، قوم گرایی و غیره در صدد شکست ما هستند.

نقدی با اشاره به ولایتمداری و دین مداری نسل چهارم انقلاب عنوان کرد: دشمن فریب برخی ظواهر را نخورد و بداند که نسل جدید ما نیز همچون نسل های اول انقلاب و محکم تر از آن در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.

وی در بخش پایانی سخنانش، یاد و خاطره شهید «حامد بزی» و «مصطفی آسوده» که در حادثه اخیر تروریستی چابهار به شهادت رسیدند را گرامی داشته و تصریح کرد: ملت ما مقاومت را رها نخواهند کرد تا روزی که پرچم اسلام را به صاحب حقیقی اش بسپارند.

گفتنی است در این مراسم با حضور سردار نقدی، حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و برخی از مهمانان خارجی از خانواده های شهدای حماسه دختران میانه تجلیل به عمل آمده و سردار نقدی با حضور در مزار این شهیدان به قرائت فاتحه پرداخت.

۱۳۹۱/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...