نسخه چاپی

حقوق میلیونی مبارك به وزیر صهیونیست

"حسنی مبارك" دیكتاتور مخلوع مصر به یك وزیر صهیونیست در ازای آن چه كه مشاوره‌های سیاسی وی به مبارك نام برده می‌شود، ماهیانه 25 هزار دلار حقوق می‌داده است. خبرگزاری فارس: حقوق ماهیانه و میلیونی مبارك به وزیر صهیونیست

به گزارش نما، فارس به نقل از هفته نامه مصری روز الیوسف نوشت: حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر برای مشاوره های سیاسی بنیامین بن الیعازر وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به دولت مصر در مورد مسایل مربوط به این رژیم ماهیانه مبلغ هنگفتی حقوق به وی اختصاص داده بود.

این گزارش با انتشار بخشی از خاطرات حسنی مبارک که در زندان طره در مصر نوشته می شود، نوشت که وی ماهیانه بالغ بر 25 هزار دلار از بودجه مصر را به بن الیعازر اختصاص داده بود، این هفته نامه تاکید می کند که بن الیعازر برای مبارک بیشتر از یک دوست نزدیک بود و البته این موضوع را تنها زکریا عزمی رئیس دفتر رئیس جمهور مصر می دانست و کس دیگری از آن اطلاع نداشت.

مبارک همچنین در خاطرات خود نقل می کند که بسیاری از رهبران و روسای جمهور جهان عرب شخصیت های مهم اسرائیلی را به عنوان مشاوران سیاسی خود انتخاب می کنند، مبارک ادامه می دهد که محمد پنجم شاه مغرب "آندری ازولای" یهودی را به این سمت انتخاب کرده بود و وی حتی در زمان محمد ششم نیز در این سمت باقی مانده است.

این در حالی است که بن الیعازر در گفتگو با معاریو سعی کرد این اطلاعات را تکذیب کند، وی گفت که این اطلاعات کاملا دروغ است و در طول زندگیش از مبارک حتی یک ریال هم پول نگرفته است، او البته به دوستی نزدیک با مبارک اعتراف کرد.

بن الیعازر در عین حال سعی کرد این موضوع را به دادگاه نکشاند، به همین علت در پاسخ به سوال خبرنگار صهیونیست در مورد اینکه آیا قصد شکایت از روزنامه مصری را دارد یا نه، ضمن فرار از پاسخ روشن به این سوال گفت: نمی دانم دقیقا در این روزنامه چه چیزی نوشته شده است، در این باره بعد از خواندن مطالب این روزنامه تصمیم می گیریم، اما هر چه که باشد این اظهارات بی پایه و اساس است.

۱۳۹۰/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...