نسخه چاپی

ناگفته‌ ‌تمدن از ‌ملاقات‌های مردمی احمدی‌نژاد

استاندار تهران‌ گفت: روزی در یكی از ملاقات‏های رئیس جمهوری‌ گزارشی از‌ برخورد نامناسب یكی از وزرا با مردم به احمدی‌نژاد رسید‌ كه رئیس جمهوری از این بابت بسیار ناراحت شد و دستور داد تا فرد را به نزد آن وزیر ببرند تا وزیر از او عذرخواهی كند.‌

به گزارش نما به نقل از فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن عصر امروز در جمع شماری از مردم شهرستان پردیس اظهار داشت: در حال حاضر، گزارش‏های بسیار زیادی از منطقه در خصوص وجود ساخت و سازهای غیرمجاز حتی در داخل بافت شهری به استانداری تهران ارسال می‏شود.

وی ادامه داد: «فردی مجوز ساختمان سه طبقه می‏گیرد، در عوض پنج طبقه می‏سازد؛ فرد دیگری پروانه یک هزار متر مربع زیربنا را می‏گیرد و 3 هزار متر مربع می‏سازد و هیچ کس به هیچ کس نیست».

تمدن اضافه کرد: ما قوانین و ضوابط داریم و باید جلوی این خودسری‏هایی که مردم منطقه را نگران و آنها را به موضوع بدبین کرده است، را گرفت.

استاندار تهران افزود: مردم در این منطقه نگران برخی مسائل اداری هستند؛ خدا نکند کسی مطالبه غیر از مندرجات قانونی و زیرمیزی از مردم کند.

وی ادامه داد: شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان پردیس باید اگر حقوقی از مردم ضایع شد، پای احقاق حق و تنبیه خاطیان بایستند.

تمدن اضافه کرد: بدبین کردن مردم مصداقی از ظلم به نظام و انقلاب اسلامی است؛ مردم چیزهایی را می‏بینند ولی آنها را به من و شما بیان نمی‏کنند.

*پاسخگویی ویژگی دولت احمدی‏نژاد است

استاندار تهران ضمن بیان چگونگی برخورد رئیس جمهور با وزیر خود، پاسخگویی را ویژگی‏های اصلی مسئولان در دولت احمدی‏نژاد خواند.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان باید در مقابل مردم پاسخگو باشند؛ خدای نکرده نباید مردم فرماندار و سایر مسئولان شهرستان را در اتاق‏های تو در تو و پشت میزهای آن‏چنانی ببینند.

تمدن اضافه کرد: مسئول باید در معرض دید مردم قرار گیرد؛ چراکه دود آتش دوری از جامعه به چشمان خود آنها می‏رود.

استاندار تهران با اشاره به یکی از ملاقات‏های عمومی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: روزی در یکی از ملاقات‏های رئیس جمهوری و سایر اعضای هیئت وزیران، گزارشی از مسئولی مبنی بر برخورد نامناسب یکی از وزرا با مردم به وی رسید.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری از این بابت بسیار ناراحت شد و دستور داد تا فرد را به نزد آن وزیر ببرند تا وزیر از او عذرخواهی کند.

*ترافیک؛ عامل فلج‏کننده امور مردم بومهن

استاندار تهران با بیان اینکه وضع ترافیکی محور درون‏شهری بومهن زندگی مردم این شهر را فلج کرده است، بر لزوم تسریع در اجرای طرح‏های کنارگذر شمالی و جنوبی آزادراه تهران-پ ردیس تأکید کرد.

تمدن تصریح کرد: خوشبختانه یکی از اقدامات شایسته دولت در زمینه راه‏سازی، حذف گردنه خطر‏ساز موسوم به امام‏زاده هاشم(ع) در سایه احداث تونل مشاء بود.

وی اضافه کرد: همچنین آغاز به کار احداث متروی تهران- پردیس نیز از سوی استانداری تهران هم‏چنان پیگیری می‏شود.

۱۳۹۱/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...