نسخه چاپی

گفتگوی نمایندگان با میردامادی و مه آفرید

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس با تشریح جزئیات بازدید 6 ساعته چهار نفر از اعضای این كمیسیون از زندان اوین از گفت وگو با زندانیان امنیتی مانند محمد بهشتی، محسن میردامادی و مه آفرید خسروی خبر داد.

به گزارش نما، مهدی دواتگری در گفت وگو با مهر در مورد بازدید روز گذشته تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین گفت: ابتدا نشستی با مسئولان زندان داشتیم و در مورد مسائل و مشکلات زندانیان و همچنین چگونگی برخورد مسئولین زندان با زندانیان صحبت کردیم و بعد از آن اعضاء کمیسیون از بخش‌های مختلف زندان ازجمله امکانات رفاهی، بخش قرنطینه، بهداری و بندهای عمومی و امنیتی این زندان بازدید کردند و در حین بازدید پای صحبت زندانیان نشستند و زندانیان بند عمومی مشکلات خود را مطرح کردند.

از دواتگری سوال شد آیا از بندهای امنیتی هم بازدید کردید که پاسخ داد: از بند 209 و 350 که مربوط به جرائم امنیتی است بازدید کامل و جامعی داشتیم و در این بندها با برخی از زندانیان گفتگو کردیم که از بین آنها آقایان میردامادی، مومنی و بهشتی نظرات خود را مطرح کردند.

همچنین در این بازدید با متهمین بیمه ایران و اختلاس سه هزار میلیاردی هم گفتگو داشتیم که آنها هم از کم و کیف پرونده خود و همچنین نحوه زندگی و موارد موجود در پرونده شان مواردی را مطرح کردند.

محمد رضا محسنی ثانی هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در کل نارضایتی و گله مندی زیادی نبود. صفر نعیمی هم اظهار داشت: نمایندگان از بخش قرنطینه اوین هم بازدید کردند که امکانات عالی بود. حتی از بهداری و آشپزخانه زندان هم بازدید کردیم که برنامه غذایی متنوعی داشت و پزشکان متخصص و عمومی هم مستقر بودند.

روز دوشنبه از ساعت 8 تا 14 صفر نعیمی رز، محمدرضا محسنی ثانی، حجت الله خدایی سوری و مهدی دواتگری از اعضای کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین بازدید کردند.

۱۳۹۱/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...