نسخه چاپی

محسن رضایی: گریه‌ام می‌گیرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه انسان به حال ورزش ایران گریه ‏اش می‏ گیرد، گفت: برخی از ورزش برای خود دكان سیاسی به راه انداخته‏ اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محسن رضایی در جمع شماری از مردم شرق استان تهران در بومهن اظهار داشت: مرحوم جهان‏پهلوان تختی از قهرمانان و پهلوانان نامی ایران بود؛ روزی تختی برای برپایی رقابت خود با حریفی روسی و شکست نخوردن مقابل او نگران بود و به طور مرتب در اتاقش قدم می‏زد.

رضایی اضافه کرد: در همین احوال، فردی به تختی مراجعه و نسبت به آسیب‏دیدگی زانوی حریف فردای او اطلاعاتی ارائه کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فردای آن روز، تختی می‏توانست با کار کردن روی آن آسیب‏دیدگی، حریف روسی خود را شکست دهد.

وی ادامه داد: اما این پهلوان بزرگ تا انتهای آن مسابقه مهم و حیاتی هرگز به پای راست مصدوم حریفش حمله نکرد؛ او آن روز قهرمانی را باخت اما پهلوانی و جوانمردی را برد.

رضایی اضافه کرد: در آن روزها، ورزش ایرانیان به صورت امروز نبود؛ اما امروز حواشی و اشکالات در ورزش کشور ایجاد شده است و گاه انسان به حال این ورزش گریه‏اش می‏گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همیشه قهرمانان ایرانی مسابقات بزرگی را می‏بردند و در عین حال، پهلوانی و جوانمردی هم وجود داشت.

وی ادامه داد: در این بین، از حاشیه‏های سیاسی، مافیایی، اقتصادی و زد و بندهای عجیب و غریب خبری نبود.

رضایی اضافه کرد: ورزش ایران، ورزش پهلوانی بود و سیاسی نشده بود که هر دولتی که می‏آید قوم و خویش‏های خود را به ورزش می‏فرستد تا از ورزش برای خود دکانی سیاسی درست کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...