نسخه چاپی

آیا پادشاه عربستان زنده است؟

نشست مقامات عرب در ریاض سومین نشست اقتصادی كشورهای عربی در حالی برگزار شد كه پادشاه عربستان در این نشست حضور نداشت و همین مساله حدس و گمان ها در مورد سرنوشت و سلامت وی را تشدید كرده است.

به گزارش نما به نقل از شبکه العالم، یک منبع آگاه در عربستان اعلام کرد: سومین نشست اقتصادی کشورهای عربی روز دوشنبه در ریاض آغاز شد ولی عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در این نشست حضور نداشت که این امر احتمال وخیم تر شدن وضعیت جسمی وی را تقویت می کند.
به گزارش روزنامه القدس العربی سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان به نمایندگی از ملک عبدالله در این نشست حضور یافت و متنی را به نیابت از وی قرائت کرد .
عدم حضور ملک عبدالله در نشست اقتصادی ریاض بحث و گفتگوها را درباره وضعیت جسمی وی تشدید کرده است .
ملک عبدالله اخیرا تحت عمل جراحی از ناحیه کمر قرار گرفت و گفته می شود که این عمل جراحی موفقیت آمیز بود و وی هم اکنون دوران نقاهت را می گذراند، اما برخی منابع پیش از این از وخامت حال وی و قرار داشتن او در حالت کما سخن گفته بودند که این مساله با نشست روز گذشته و عدم حضور وی در آن، تقویت شده است.
سومین نشست اقتصادی کشورهای عربی امروز (سه شنبه) به کار خود پایان می دهد و گفته می شود در آن مهمترین مسایل اقتصادی که کشورهای عربی به آن مبتلا هستند، بررسی خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...