نسخه چاپی

زمان‌افتتاح چهار هزار مسكن در پردیس

عکس خبري -زمان‌افتتاح چهار هزار مسكن  در پرديس

وزیر راه و شهرسازی اعلام كرد كه بیش از چهار هزار واحد مسكن مهر در پردیس تهران، شنبه 27 اسفندماه با حضور رییس جمهوری به مالكان آنها واگذار می‌شود.

به گزارش ایرنا ، ' علی نیكزاد ' شامگاه چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران همچنین از افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز در سفر فردا (پنجشنبه) رییس جمهوری به این شهر خبر داد و گفت: در این سفر بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب كشور نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی واگذاری بیش از 10 هزار مسكن مهر در استان خوزستان با محوریت شهر اندیمشك را از دیگر برنامه‌های سفر یك روزه رییس جمهوری به این استان بیان كرد.

** 60 میلیون سفر نوروزی از طریق وسایل نقلیه عمومی

وزیر راه و شهرسازی تعداد سفرهای ایام نوروزی را 120 میلیون سفر بیان كرد و افزود: از این میزان 60 میلیون سفر با وسایل نقلیه عمومی انجام می‌شود.

نیكزاد به فعالیت راهداران در سراسركشور و تلاش‌های آنان در جاده‌ها طی زمستان امسال اشاره و خاطرنشان كرد، فعالیت بیش از 11 هزار راهدار طی ایام نوروزی مضاعف شده و آنها آماده كمك به مسافران نوروزی هستند.

وی در عین حال به آسیب‌دیدگی 32 نفر از ماموران راهداری در سال گذشته در زمان انجام وظیفه اشاره كرد و یادآور شد: 6 نفر از راهداران در راه خدمت به مردم جان خود را از دست دادند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، رییس جمهوری از وی خواسته است تا از راهداران و زحمتكشان در جاده‌ها تقدیر شود.

۱۳۹۰/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...