نسخه چاپی

آرزوهای صهیونیسم ها برای سوریه 2013

كمیته یهودیان آمریكا به عنوان یكی از مهمترین سازمانهای صهیونیستی، وضعیت سوریه در سال 2013 را بحرانی تر از سال گذشته پیش بینی و از این امر ابراز خرسندی كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، کمیته یهودیان آمریکا به عنوان یکی از مهمترین سازمانهای صهیونیستی، از آغاز ناآرامی های سوریه تا کنون در تلاش بوده تا دولتها و نهادهای بین المللی را به مداخله نظامی در سوریه وادارد.

این سازمان صهیونیستی با انکار حضور معارضان در سوریه، دلیل تحولات این کشور را صرفاً داخلی خوانده و آن را در ادامه انقلابهای خاورمیانه معرفی می کند. از این رو کمیته یهودیان آمریکا مانند سایر شاخه های صهیونیسم بین الملل، از این طریق درصدد است تا سناریوی سرنگونی بشار اسد را، خواست مردمی جلوه داده و نقش مهم رژیم صهیونیستی و متحدان آن در رویدادهای سوریه را انکار کند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به منظور تضعیف جبهه مقاومت، سوریه را هدف قرار داده و ضمن گسترش بی ثباتی و ناآرامی در این کشور، جنگ داخلی را در میان مذاهب و فرق دینی این کشور به راه انداخته است.

در واقع هدف نهایی رژیم صهیونیستی و صهیونیسم بین الملل، گسترش جنگ داخلی و تفرقه افکنی بیش از پیش در سوریه با هدف خروج این کشور به عنوان یکی از دشمنان این رژیم، از جبهه مقاومت است.

سازمان صهیونیستی کمیته یهودیان آمریکا، وضعیت سوریه در سال 2013 را بحرانی تر از سال گذشته پیش بینی و از این امر ابراز خرسندی کرد. این سازمان صهیونیستی در گزارشی به نقل از فاکس نیوز، در مورد سوریه ادعا کرد: وضعیت مردم سوریه در سال 2013 وخیم تر از سال 2012 خواهد شد زیرا بشار اسد هیچ تردیدی در استفاده از بمب های خوشه ای و هسته ای علیه مردم خود نشان نمی دهد.

گزارش سازمان ملل نیز حاکی از آن است که وضعیت سوریه بسیار بحرانی تر از آنچه ما فکر می کنیم، می شود..» این سازمان صهیونیستی در گزارش خود افزود: « این در حالی است که رهبران کشورهای جهان به انفعال در مقابل این رویداد گرایش دارند. با شکست روسیه و آمریکا در دستیابی به درک مشترک و توافق نظر در مورد بحران سوریه، احتمال پایان درگیری ها در این کشور بسیار بعید به نظر می رسد.»

آنچه در این میان حائز اهمیت است، نقشه ها و برنامه های سازمانها و گروههای صهیونیستی در قبال سوریه است. در واقع گام جدیدی که صهیونیسم بین الملل در تلاش است آن را به اجرا درآورد، جنجال رسانه ای در مورد استفاده بشار اسد از سلاح های کشتار جمعی علیه مردم سوریه و نقض حقوق بشر در این کشور است.

چنانچه سازمانهای صهیونیستی بتوانند دولتها و نهادهای مهم بین المللی را با خود همراه کنند، مجوز مداخله پیش از بیش در مورد سوریه را به دست آورده و به هدف خود یعنی سرنگونی بشار اسد نزدیک خواهند شد. به این دلیل آنها تمام تلاش خود را به کار می بندند تا از برقراری ثبات در سوریه ممانعت کرده و اقدامات اسد برای مقابله با معارضین این کشور را در چارچوب مبارزه با معترضان معرفی کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...