نسخه چاپی

بلیط های 40هزار تومانی برای دیدن بازی فینال

در شرایطی كه ظرفیت ورزشگاه حافظیه شیراز برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی تكمیل شده است اما همچنان بازار سیاه بلیت فروشی بیرون ورزشگاه ادامه دارد كه در این میان برخی بلیت‌ها نیز تقلبی هستند و با چند برابر قیمت در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرند.

به نقل از مهر، دیدار فینال رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز پنجشنبه بین تیم های فوتبال استقلال تهران و شاهین بوشهر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد. درهای این ورزشگاه از ساعت 8 صبح امروز به روی تماشاگران گشوده شد و در همان ساعت ابتدایی جمعیت سکوها را پر کرد.

با این حال بازار سیاه بلیت فروشی که معمولا در این دیدارها به اوج خود می رسد، گریبان تماشاگران پشت درمانده را گرفته و در شرایطی که هیچ صندلی خالی برای نشستن وجود ندارد اما بلیت بازی بین دلال‌ها به چند برابر قیمت فروخته می شود. قیمت بلیت برای این دیدار 2 هزار تومان و 4 هزار تومان برای جایگاه ویژه است اما در بازار سیاه قیمت جایگاه ویژه تا 40 هزار تومان نیز رسیده است.

بلیت صندلی های معمولی نیز در شرایطی به قیمت 10 تا 30 هزار تومان به فروش می رود که هیچ صندلی خالی برای نشستن داخل ورزشگاه وجود ندارد و با وجود اینکه درهای ورزشگاه حافظیه بسته است اما فروش بلیت هایی که برخی از آنها تقلبی نیز از کار درآمده اند، مشکلاتی را برای مسئولان ورزشگاه به وجود آورده است.

مسئولان برگزاری این دیدار پس از پایان یافتن بلیت فروشی از طریق باجه ها که ساعت 8 صبح به پایان رسید، در تلاشند تا بهترین شرایط را برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی فراهم کنند اما برخی دلال ها خارج از ورزشگاه با سوء استفاده از حضور چند هزار نفری علاقمندان، اقدام به فروش بلیت هایی می کنند که یا تقلبی هستند و یا اجازه ورود به خریدار آن داده نمی شود.

۱۳۹۰/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...