نسخه چاپی

ترقي تصريح‌ كرد

ملت بر سر سه راهی انتخابی بزرگ

عکس خبري -ملت بر سر سه راهي انتخابي بزرگ

رئیس مركز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: مقطع انتقال قدرت از جریانی به جریان دیگر در دولت‌های سه دهه گذشته، چالش برانگیزترین مقاطع سیاسی كشور بوده است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، حمیدرضا ترقی رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی که به دعوت نهاد رهبری در دانشگاه یاسوج در جمع روحانیون دانشگاه‌های آزاد و دولتی کهکیلویه و بویر احمد سخن می‌گفت با بیان اینکه تغییر دولت‌ها در فرآیند انقلاب اسلامی تاثیرات قابل توجهی گذاشته است، اظهارداشت: اقتضای انتخابات‌های آزاد در طول سه دهه، افزایش طمع دشمنان بیگانه برای تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات‌ها در کشور ما بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی، سه عامل را در چالش‌های انتخاباتی موثر دانست که عبارت بودند از:1-سلایق دلسوز کشور با اهداف بهبود و اصلاح امور2- مخالفین داخلی با هدف منحرف کردن مسیر انقلاب3-مخالفین خارجی با هدف براندازی نرم نظام اسلامی.

وی رقابت‌های سیاسی بی‌قاعده و غیر نظام‌مند و سیاه و سفید کردن انتخابات و تخریب و بی‌تقوایی سیاسی و تن ندادن به قانون و فراهم کردن زمینه دخالت بیگانگان و عدم رعایت آداب پیروزی و شکست را از جمله ابزارهای چالش ساز در انتخابات کشور دانست و با تحلیل شرایط مهم کنونی کشور در عرصه بین المللی و داخلی افزود: امروز ملت مقاوم و بیدار ایران بر سر سه راهی انتخاباتی بزرگ بین اصولگراترها و اصلاح طلبان و منحرفین قرار دارد.

ترقی اظهارداشت:‌ اگر ملت ایران در این امتحان و آزمون موفق شود بار دیگر پوزه دشمن را به خاک خواهد مالید.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ضمن بازخوانی گفتمان اصولگرایی کارنامه اصولگرایی در کشور را در عرصه‌های اقتصادی و سیاست خارجی و داخلی و فرهنگی موفق دانست و با اشاره به ضعف‌ها و انتقادهای وارده بر عملکرد دولت دهم و مجلس گفت:‌ ملت ایران در آستانه انتخابات 92 بر سر سه راهی انتخابی بزرگ قرار دارد که باید یا نامزدی اصولگراتر را انتخاب کند یا نامزدی از جریان مردود شده اصلاحات یا نامزدی ازجریان واگرای انحرافی. و ما یقین داریم که ملت بازهم اصولگراترها را انتخاب خواهد کرد.

این نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی افزود: سخنان و مواضع دلسوزانه و دوراندیشانه آقای عسگراولادی نباید اصلاح‌طلبان تند و افراطی و تجدید نظرطلب و به دامن دشمن پناه برده را امیدوار و طلبکار کند؛ اینها همچنان منفور ملت ایرانند و قصد آقای عسگراولادی تطهیر مزدوران داخلی اجنبی نیست بلکه ایشان آخرین فرصت را برای فریب خوردگان و بازی خورده‌های فتنه برای توبه فراهم کرده‌اند که اگر از این فرصت برای توبه و بازگشت به دامن ملت استفاده نکنند، مرگ سیاسی خود را رقم زده اند.

وی سپس به سئوالات روحانیون دانشگاهی پیرامون اهداف طراحان انتخابات آزاد و ارزیابی سخنان رئیس جمهور در مجلس و علت تداوم تحریم های اقتصادی علیه ایران پاسخ گفت.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...