نسخه چاپی

اخبار ضد و نقیض از انتخابات اردن +عكس

رئیس هیئت مستقل انتخابات اردن در نشستی خبری تأكید كرد كه تاكنون هیچ تخلفی درمورد رأی گیری گزارش نشده است در حالی كه هیئت مدنی نظارت بر انتخابات از وجود هرج و مرج در چند حوزه انتخاباتی خبر داده است.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه خبری عمون نوشت: «عبد الإله الخطیب» رئیس هیئت مستقل انتخابات اردن در نشستی خبری که صبح امروز در مرکز فرهنگی پادشاهی برگزار شد تأکید کرد که تاکنون مشکلی در فرایند اخد رأی ایجاد نشده است و بالاترین میزان مشارکت مردم در استان «الکرک» بوده است.

وی افزود که برخی حوزه‌های اخذ رأی رأس ساعت 7 آماده نبوده‌اند ولی در حال حاضر همه کارها طبق برنامه پیش می‌روند و ناظران بی‌طرف بین‌المللی نیز از چند حوزه انتخاباتی بازدید کردند و تأکید کرده‌اند که همه امور به صورت منظم برگزار می‌شود.

خطیب به روش جدیدی در فرایند اخذ رأی اشاره کرد و گفت که این مسأله با استقبال شهروندان مواجه شده است و تا کنون هیچ تخلفی گزارش نشده است و بروز هر گونه حوادثی از جمله کشف و ضبط برگه‌های اخذ رأی تغلبی را در حوزه «لواء فقوع» رد کرد.

این در حالی است که هیئت مدنی نظارت بر انتخابات«راصد» از طرفداری کارکنان حوزه «جوفه» از یکی از نامزدهای خاص خبر داد و «عامر بنی عامر» تنظیم کننده راصد بر وجود «هرج و مرج» در چند پایگاه اخذ رأی تأکید کرد و افزود که خرید آراء مردم و تبلیغات نمایندگان در برخی حوزه‌ها هنوز ادامه دارد و از حضور رسانه‌ها و خبرنگاران در این مناطق جلوگیری شده است.

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

44.jpg

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...