نسخه چاپی

حمله مجدد نیروهای رژیم آل‌خلیفه به مخالفان بحرینی

نیروهای امنیتی بحرین بار دیگر به تظاهركنندگان این كشور كه در منامه تجمع كرده بودند، حمله و تجمع‌ها را سركوب كردند. این در حالی است كه مخالفان بحرینی برای برگزاری تظاهرات گسترده روز جمعه در این كشور آماده می‌شوند.

به گزارش نما، ایسنابه نقل از خبرگزاری عراق (براثا)، شماری از مردم بحرین در اعتراض به عملکرد دولت این کشور و سیاست‌های رژیم آل خلیفه تظاهرات گسترده‌ای را در مرکز شهر منامه پایتخت این کشور برگزار کردند.

بنا به گفته شاهدان عینی، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که تحت عنوان "شهدای بزرگوار ما" برگزار شد، با سر دادن شعارهایی اقدامات خصمانه رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.

همچنین تظاهرکنندگان اعلام کردند که این تظاهرات به منظور آمادگی جهت شرکت در تظاهرات روز جمعه که به عنوان سومین سالروز آغاز اعتراض‌ها در بحرین برگزار می‌شود، صورت گرفته است.

همچنین در شهر "سترة" نیز تظاهرات مشابهی برگزار شد که طی آن شرکت‌کنندگان خواهان مجازات عاملان حمله به زنان بحرینی در تظاهرات جمعه کرامت در منامه شدند.

همچنین در شهرک "کرانة" و "بنی جمرة" و شماری دیگر از مناطق بحرین نیز در تظاهرات مشابه شرکت‌کنندگان برکناری رژیم حاکم و آزادی بازداشت‌شدگان بحرینی از زندان‌های رژیم آل خلیفه را خواستار شدند.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...