نسخه چاپی

عزت الله مطهري با اشاره به ناراحتي منافقين از عسگراولادي :

منافقین و چپ ها هم به عسگراولادی تهمت میزدند

عکس خبري -مجاهدين خلق و چپ ها هم به عسگراولادي تهمت ميزدند

من در زندان با وی بودم. سلامت و ایستادگی عسگراولادی باعث شده بود كه آنجا هم با مجاهدین خلق و چپ ها درگیر باشند و مورد تهمت قرار گیرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، عزت الله مطهری را خیلی ها به همان نام سابقش یعنی عزت شاهی می شناسند. مردی که سالها در رژیم طاغوت طعم تلخ زندان و شکنجه را چشید و هم سلول مبارزانی چون حبیب الله عسگراولادی بود.

مطهری موتلفه ای ها را از نزدیک می شناسد و در کتاب خاطراتش هم گاه گاهی آنها را مورد انتقاد قرار می دهد. وی اما درباره حملات علیه عسگراولادی و اتهام ابهام در ۵۰ سال فعالیت موتلفه و همچنین اتهام ارتباط با انگلیس، سخنان جالبی دارد که در گفت و گویی به خبرنگار ما اظهار داشت.

مطهری با بیان اینکه من عسگراولادی را از نزدیک می شناسم گفت: عسگراولادی و شهید عراقی رابط بین امام و هیئت های مذهبی بودند و من ایشان را همواره مقلد امام می دیدم.

وی در ادامه افزود: من در زندان با وی بودم. سلامت و ایستادگی عسگراولادی باعث شده بود که آنجا هم با مجاهدین خلق و چپ ها درگیر باشند و مورد تهمت قرار گیرد.

این مبارز دوران طاغوت با بیان اینکه طیف اقای عسگراولادی تا آخر پای مواضع خود بودند اظهار داشت: منافقین به ایشان تهمت می زدند چرا که عسگراولادی همواره مقلد امام بود و الان هم مقلد و تابع رهبری است.

عزت مطهری با اشاره به اینکه عسگراولادی همیشه طبق وظیفه خود عمل کرده افزود: اینکه یکی اتهام رابطه به انگلیس به اینها داده یک حرف مزخرف است و متاسفم که امروز دوست و دشمن این پیرمرد را می کوبند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با بیان اینکه عده ای دنبال خارج کردن این مبارزان از صحنه هستند افزود: من عسگراولادی را از بقیه ای که می شناسم، هم در اقتصاد و هم در سیاست، سالم تر و اخلاقی تر می دانم.

مطهری با بیان اینکه برخی افراد تا زمانی تابع رهبری هستند و ایشان را تا زمانی می خواهند که معظم له طبق خواسته شان صحبت کند اظهار داشت: در زمان امام خمینی(ره) هم همین گونه بود و برخی به ظاهر دم از امام می زدند در حالی که ایشان را تا زمانی می خواستند که حرف آنها را بزند و این در حالی است که عسگراولادی همواره تابع امام و رهبر انقلاب بوده و هست.

وی در پایان افزود: برخی رفتارها و سخنان بی تقوایی است و ای کاش قبل از همه این سخنان و رفتارها به فکر قبر و قیامت خود بودیم.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...