نسخه چاپی

موضوع سخنرانی سید حسن نصرالله

نصرالله در این سخنرانی انفجارهای با جنبه مذهبی در پاكستان و عراق و تعداد دیگری از كشورهای اسلامی را محكوم خواهد كرد و به موضوع بحران در سوریه نیز خواهد پرداخت. وی تاكید خواهد كرد كه افق حل بحران در این كشور مسدود نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، دبیر کل حزب الله لبنان جمعه شب در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی خواهد کرد.

پایگاه خبری العهد نوشت که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان روز جمعه در مراسمی که از سوی حزب الله لبنان برای بزرگداشت ولادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

روزنامه الجمهوریة لبنان بر اساس این گزارش سخنرانی سید حسن نصرالله ساعت 6 و سی دقیقه عصر [به وقت محلی] در ضاحیه جنوبی بیروت خواهد بود، محور اصلی این سخنرانی در مورد وحدت اسلامی و مقابله با موج های تکفیری موجود در جهان اسلام و دنیای عرب خواهد بود.

الجمهوریه می‌افزاید که نصرالله در این سخنرانی انفجارهای با جنبه مذهبی در پاکستان و عراق و تعداد دیگری از کشورهای اسلامی را محکوم خواهد کرد و به موضوع بحران در سوریه نیز خواهد پرداخت. وی تاکید خواهد کرد که افق حل بحران در این کشور مسدود نیست.

نصرالله با حمایت مجدد از گفت‌وگوها میان دولت سوریه و مخالفان تاکید خواهد کرد که کسانی که روی سقوط دولت سوریه حساب بار کرده‌اند، روز به روز ناامیدی آنها بیشتر می‌شود، چرا که راهکار حل مشکلات در سوریه تنها سیاسی است.

بنا بر این گزارش نصرالله در مورد مسایل انتخاباتی در لبنان نیز صحبت خواهد کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...