نسخه چاپی

مهدوی كیا: از بحران خارج شدیم

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد كه با توجه به شرایط جدول به سه امتیاز دربی تهران نیاز مبرمی دارند.

به گزارش نما، مهدی مهدوی کیا در شرایطی خود را آماده آخرین دربی دوران حرفه ای خود می کند که تا همین چند روز پیش حضورش در این دیدار به دلیل مصدومیت منتفی بود.


این بازیکن در گفتگویی با عصر ایران به سئوالات پیرامون دربی تهران پاسخ می گوید:


انتظار داشتید که به بازی برسید؟


من دو هفته قبل مصدوم شدم و به همین دلیل امید چندانی برای حضور در دربی تهران نداشتم، اما با کمک پزشکان خوشبختانه قرار شد تا در آخرین دربی دوران حرفه ای ام بازی کنم. امید دارم که بتوانم در این میدان حساس مهره ای تاثیرگذار برای پرسپولیس باش.


پرسپولیس یا استقلال، احتمال پیروزی کدام یک بیشتر است؟


هم ما شرایط خوبی داریم و هم آبی ها در اوج آمادگی هستند و به همین دلیل می توان در انتظار 90 دقیقه ای حساس و زیبا باشیم. واقعا حیف است که پرتماشاگرترین دیدار سال جذاب از آب در نیاید.


بالاخره نگفتید که کدام یک شانس بیشتری برای برد دارند؟


پرسپولیس چند هفته ای است که از بحران عدم نتیجه گیری خلاص شده است و دنبال این هستیم تا فاصله خود با بالانشینان جدول را کم کنیم، دربی تهران بهترین فرصت است تا سه امتیاز را به حساب خود واریز کنیم و هم اینکه یکی از مدعیان صدرنشینی را از سه امتیاز مهم محروم.


چه انتظاری از تماشاگران دو تیم دارید؟


خوشبختانه دربی های این چند سال اخیر با کمترین حاشیه ممکن انجام شده و به پایان رسیده است. به همین دلیل انتظار این است که هم پرسپولیسی ها و هم استقلالی ها با رعایت اخلاق فقط به تشویق تیم خود بپردازند تا فضا برای 90 دقیقه ای دیدنی آماده باشد.


سؤل آخر! بازی با جه نتیجه ای به پایان می رسد؟


من فوتبال را پیش بینی نمی کنم، فقط می توانم بگویم که پیروزی برای ما مهم است.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...