نسخه چاپی

كنایه كی روش به رحمتی

كی روش در مورد وضعیت مهدی رحمتی در تیم ملی گفت: ما بازیكنانی می‌خواهیم كه عرق و علاقه ملی داشته باشند، نه اینكه به خاطر موضوعات مختلف خودشان را از تیم ملی جدا كنند. زبان ما در تیم ملی فارسی است و نیازی به زبان دیگری نیست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی‌روش سر مربی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: رای فیفا ناعادلانه است و به خاطر مسائل و اتفاقات بازی با کره جنوبی نباید مرا 2 جلسه محروم می‌کردند.

وی در مورد وضعیت مهدی رحمتی در تیم ملی گفت: ما بازیکنانی می‌خواهیم که عرق و علاقه ملی داشته باشند، نه اینکه به خاطر موضوعات مختلف خودشان را از تیم ملی جدا کنند. زبان ما در تیم ملی فارسی است و نیازی به زبان دیگری نیست.( کنایه به صحبت رحمتی در برنامه 90 )

وی در مورد حضور عادل فردوسی پور در منزل شخصی‌اش تصریح کرد: نباید به مسائل خصوصی من کاری داشته باشند. در آن ساختمان 200 نفر زندگی می‌کنند. مگر من می‌گویم که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید. نباید کسی در زندگی خصوصی من دخالت کند.

کی روش در پایان گفت: دوست دارم دربی 5 بر 5 مساوی و چند گل را هم مدافعان بزنند. همه دربی‌ها مثل هم هستند و فرقی نمی‌کند که ال کلاسیکو باشد یا منچستر و لیورپول چرا که تمام دربی‌ها مثل هم هستند.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...