نسخه چاپی

فدراسیون پرورش اندام در آستانه تعلیق + سند

فدراسیون آسیایی بدنسازی و پرورش اندام در نامه‌ایی جداگانه به محمد عباسی وزیر ورزش اعلام كرد كه سه ورزشكار این رشته در مسابقات آسیایی و جهانی مرتكب دوپینگ شدند، جالب این كه مدیر سابق این رشته این نكته را یادآوری كرده بود و به همین دلیل اخراج شد .

متاسفانه روز گذشته از سوی فدراسیون آسیایی بدنسازی و پرورش اندام در نامه‌ایی جداگانه به محمد عباسی وزیر ورزش اعلام نمود که سه ورزشکار ملی‌پوش بدنسازی کشورمان در جریان مسابقات آسیایی چین و جهانی تایلند دوپینگی اعلام شدند.

به گزارش نما به نقل از تابناک، سه ورزشکار بدنسازی ایران که همراه با تیم ملی این رشته مهرماه و آذرماه سال جاری در گوانجو و تایلند عناوین قهرمانی آسیا و جهان را به خود اختصاص داده بودند، از سوی فدراسیون جهانی ایران رشته دوپینگی اعلام شدند.

حمزه هوشمند مدیر سابق این رشته به تابناک گفت: تیم ملی بدنسازی ایران که پیش از اعزام به مسابقات بدنسازی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان بدون کنترل دوپینگ و تست به این مسابقات اعزام شده بود و تاکید بنده برای گرفتن تست دوپینگ از ورزشکاران به کاظمی آشتیانی ثمری نداشت و به همین جهت برکنار شدم!

وی ادامه داد: بارها پیش از اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی به آشتیانی سرپرست فدراسیون تاکید داشتیم از اعضای تیم ملی تست دوپینگ گرفته شده و پس از آن راهی مسابقات شویم اما بی توجهی وی باعث شد تیم به این مسابقات اعزام شده و حالا 3 تن از ملی‌پوشان کشورمان دوپینگی اعلام شدند.

گفتنی است، دوپینگ 3 ورزشکار ایرانی در شرایطی است که فدراسیون آسیایی بدنسازی، فدراسیون ایران را به پرداخت جریمه نقدی سنگینی محکوم کرده ولی از آنجا که کاظمی آشتیانی ظاهرا به دلیل مشکلات مالی فدراسیون توان پرداخت آن را ندارد، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در آستانه تعلیق قرار گرفته است.

در نامه فدراسیون آسیایی بدنسازی و پرورش اندام به محمد عباسی وزیر ورزش آمده است ، با این که چندین بار به فدراسیون مربوطه این مطلب را عنوان کردیم متاسفانه پاسخی نشنیدیم.

جالب این که دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مصاحبه با یک خبرگزاری رسیدن هر گونه نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی مبنی بر دوپینگ سه ورزشکار ایران و پرداخت جریمه نقدی را رد کرد!

یک منبع آگاه به این رشته اظهار کرد : طبق قانون اگر 3 ورزشکار این رشته طی یک سال مرتکب دوپینگ شوند ، آن فدراسیون طبق قانون تعلیق می شود...

دز زیر نگاهی داریم به ایمیل ارسالی فدراسیون آسیایی بدنسازی و پرورش اندام به محمد عباسی وزیر ورزش:

229039_145.jpg

2.jpg

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...