نسخه چاپی

تكذیب دیدار انتخاباتی آبادگران با قالیباف

سخنگوی جبمعیت آبادگران جوان، ضمن تكذیب دیدار انتخاباتی این جمعیت با محمدباقر قالیباف، گفت: كاندیداهای ریاست جمهوری هنوز سردرگم هستند و حضورشان در انتخابات هنوز معلوم نیست؛ لذا این سردگمی به احزاب و تشكل های سیاسی نیز منتقل شده است.

به گزارش نما، بیت الله بدرلو در گفتگو با مهر، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر دیدار انتخاباتی جمعیت آبادگران جوان با محمدباقر قالیباف گفت: این خبر را تکذیب می کنم و اعضای شورای مرکزی جمعیت دیدار انتخاباتی با قالیباف نداشتند.

سخنگوی جمعیت آبادگران، توضیح داد: این دیدار بین بیادی دبیر کل جمعیت آبادگران و عضو شورای شهر تهران و قالیباف شهردار تهران پیرامون مسائل کاری بوده است و هیچ ارتباطی به جمعیت آبادگران و انتخابات ندارد.

وی همچنین در مورد فعالیت انتخاباتی این جمعیت برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فضای سیاسی از شفافیت لازم برخوردار نیست، و کاندیداهای ریاست جمهوری هنوز سردرگم هستند و حضورشان در انتخابات معلوم نیست؛ لذا این سردرگمی به احزاب و تشکل های سیاسی نیز منتقل شده است.

بدرلو در مورد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: جیمعیت آبادگران جوان در حال رایزنی با دیگر گروههای سیاسی برای ارائه فهرست مشترک در انتخابات شوراها است و تا کنون فعالیت هایی در این راستا انجام شده است.

خبر دیدار برخی از اعضای جمعیت آبادگران جوان با محمدباقر قالیباف یکی از اعضای ائتلاف سه گانه اصولگرایان در برخی از رسانه ها منتشر شده بود که در این خبر آمده بود: در این دیدار بر وحدت اصولگرایان و رسیدن به یک نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری تاکید شده است.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...