نسخه چاپی

مایلی كهن: غیب گو نیستم!

عکس خبري -مايلي کهن: غيب گو نيستم!

سرمربی تیم گهر دورود گفت: روند كنونی برگزاری بازیها با فاصله 5 روز 100 درصد روی تیمها فشار می آورد، به خصوص برای تیم ما كه دچار كمبود بازیكن هستیم و مصدوم زیادی هم داریم.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد مایلی کهن شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم فجر سپاسی با بیان اینکه همه بازیها برای گهر حساس و سخت است، اظهار داشت: از سوی دیگر برگزاری بازیها با فاصله پنج روز شرایط را دشوارتر می کند.

وی با بیان اینکه بعد از بازی با ذوب آهن چند مصدوم داشتیم و از این بابت نگرانیم، عنوان کرد: در بازی فردا مقابل فجر سپاسی، شهرام مهربان را که به نظر من در مقطع کنونی یکی از بهترین دروازه بانهای لیگ است را متاسفانه به خاطر سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و به جای وی از سعید رازانی استفاده خواهیم کرد.

مایلی کهن ادامه داد: عدم حضور شهرام مهربان شرایط را نسبت به بازیهای گذشته برای تیم گهر دشوارتر است و از سوی دیگر با توجه به دیگر مصدومان می توان به نوعی گفت که به تیم گهر آفت خورده است.

وی با بیان اینکه در بازی فردا دلمان به بازیکنان جانشین و حمایت تماشاگران دورودی خوش است، عنوان کرد: در بازی فردا شرایط سختی پیش رو داریم ولی این طور نیست که اگر ببازیم سقوط می کنیم.

مایلی کهن با بیان اینکه هر دو تیم برای گرفتن امتیاز به میدان می آیند ابراز امیدواری کرد که تیم گهر بتواند در بازی فردا پیروز میدان باشد.

سرمربی تیم گهر دورود همچنین در مورد مشکلات مالی تیم نیز گفت: مشکلات مالی تیم ناشی از شرایط اقتصادی کل کشور است، اکثر باشگاهها این مشکل را دارند و من هم مسئول رفع این مشکل نیستم، غیبگو هم نیستم که بگویم این مشکلات کی رفع می شود.

مایلی کهن در مورد پرداخت تنها 30 درصد قراردادهای بازیکنان تیم گهر و مقایسه با سایر تیمهای لیگ برتر نیز گفت: تیم های دیگر لیگ نیز نهایتا 40 درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده اند و ما هم تا الان 30 درصد را پرداخت کرده ایم، ولی باید بگویم که بچه های ما از این نظر خیلی خوب همراهی کرده و اعتراضی نکردند ولی درصدد هستیم که این مشکلات حل شود.

وی در مورد فشردگی بازیهای لیگ نیز گفت: روند کنونی برگزاری بازیها با فاصله 5 روز 100 درصد روی تیمها فشار می آورد، به خصوص برای تیم ما که دچار کمبود بازیکن هستیم و مصدوم زیادی هم داریم.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...