نسخه چاپی

از قرائت حمد برای جوانفكر تا انتقاد‌موسوی

مراسم معارفه مدیرعامل جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی، امروز با حضور جمعی از مسؤولان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم معارفه مدیرعامل جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در ساعت 14:30 در محل این خبرگزاری برگزار شد.

سیدحسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور، غلامحسین الهام سخنگوی دولت، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله میهمانان این مراسم بودند.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید خبرگزاری ایرنا در محل نمازخانه این خبرگزاری برگزار شد که به دلیل کمبود جا بسیاری از میهمانان به صورت ایستاده در این مراسم حضور داشتند.

سیدحسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در ابتدای سخنان خود از محل برگزاری این مراسم انتقاد کرد و گفت: بهتر بود این مراسم در محل بزرگتر و وسیع‌تری برگزار شود تا حق مطالب به خوبی ادا شود.

پس از پایان سخنان غلامحسین اسلامی‌فرد قائم مقام خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، فردی بلند شد و خطاب به وی انتقاداتی داشت که وی خطاب به او گفت: بهتر است این مسائل در خارج از این مراسم مطرح شود.

مجید امیدی‌شهرکی نیز به عنوان آخرین سخنران این مراسم پس از اسلامی‌فرد، موسوی، الهام و حسینی به پشت تریبون آمد و در باره برگزاری این مراسم گفت: صحبت کردن برای من در این مراسم خیلی سخت است و این جابه‌جایی برای بنده ناگوار است.

مدیرعامل جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نیز در ابتدای سخنان خود از حاضران خواست که برای شفای علی‌اکبر جوانفکر سوره حمد قرائت و صلواتی بفرستند.

علی‌رغم دعوت از محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد، وی در این مراسم حضور پیدا نکرد.

لوح تقدیر و هدیه علی‌اکبر جوانفکر مدیر عامل سابق خبرگزاری ایرنا به دلیل عدم حضور وی در این مراسم به قائم مقام این خبرگزاری داده شد.

جوانفکر مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا در حال حاضر به دلیل محکومیت در اوین به سر می‌برد.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...