نسخه چاپی

ماموریت منافقین برای خرابكاری در لیبرتی

سركرده منافقین به اعضای این گروهك در كمپ موقت لیبرتی دستور خرابكاری در این مكان را داده است.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ در حالی که هنوز کشور ثالثی حاضر به پذیرش اعضای منافقین نشده است، سرکردگان این گروهک همه تلاش خود را بر ماندن در این کشور و بازگشت به پادگان اشرف متمرکز کرده‌اند.

بر پایه این خبر لابی‌های منافقین در اروپا و رسانه‌های این گروهک سعی دارند با غیر انسانی نشان دادن وضعیت کمپ موقت لیبرتی، موافقت سازمان ملل را برای بازگشت اعضای این گروهک به پادگان اشرف کسب کنند.

یکی از اعضای تازه‌ جدا شده منافقین در عراق در این خصوص اظهار داشت: مسعود رجوی به برخی از رده‌های بالاتر سازمان در کمپ لیبرتی دستور داده تا سرحد امکان به خرابکاری در این کمپ بپردازند و تصاویری از وضعیت نامطلوب لیبرتی را منتشر کنند.

وی ادامه داد: رجوی حتی به رده‌های بالاتر سازمان پیغام داده که آنقدر فضای لیبرتی را آلوده و غیر قابل سکونت کنند که باعث شیوع بیماری و حتی مرگ چند نفر از اعضا شود! ما فقط از این طریق می‌توانیم سازمان‌های بین‌المللی را تحت تاثیر قرار دهیم.

این عضو جدا شده اضافه کرد: سازمانی که روزی ادعای براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت، امروز به کمک زباله و فاضلاب قصد دارد چند روزی را بیشتر زنده بماند، این روش رجوی سبب شده که کمپ لیبرتی که از سوی نماینده سازمان ملل حائز شرایط استاندارد زندگی بود به یک آشغال‌دانی تبدیل شود.

چندی پیش گروه خبرنگاران اعزامی به پادگان اشرف با مدیر هتل یمامه در بغداد مصاحبه کردند که قرار بود میزبان اعضای منافقین بعد از اخراج از پادگان اشرف باشد، اما با مخالفت سرکردگان منافقین روبه‌رو شد و به همین دلیل کمپ لیبرتی به عنوان محل اسکان موقت اعضای این گروهک انتخاب شد.

۱۳۹۱/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...