نسخه چاپی

يك گروه ناشناس مصري:

مرسی خلیفه خدا بر روی زمین است

عکس خبري -مرسي خليفه خدا بر روي زمين است

یك گروه ناشناس مصری دیروز چهارشنبه با اعلام این مطلب كه با قدرت در مقابل آنچه كه آن را حمله سكولارها و صلیبی ها علیه محمد مرسی خواند خواهد ایستاد، رئیس جمهور مصر را جانشین خدا خطاب كرد.

به گزارش نما، قدس آنلاین به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، یک گروه ناشناس مصری که خود را " شبکه القاعده مصر " نامید با صدور اعلامیه ای که در مناطق مختلف قاهره توزیع شد اعلام کرد: دکتر مرسی خلیفه خدا بر روی زمین است و بیعت با او بر گردن مصری هاست و در روز جمعه 6 بهمن ماه (سالگرد آغاز قیام مصری ها علیه مبارک) برای حمایت از او به پا خواهند خواست.
این گروه با هشدار به مخالفان مرسی گفت روز جمعه 6 بهمن ماه ضربات شدید خود را متوجه مخالفان وی خواهد کرد.
القاعده مصر در بیانیه خود افزود: در مواجهه با سکولارها و صلیبی های کافرعلیه خلیفه خدا و حاکم مصر و ولی امرمان محمد مرسی حضور خواهیم داشت و مشارکت خود را برای جلوگیری از هرگونه حمله علیه برادرانمان در اخوان المسلمین و رهبر آن اعلام می کنیم.
این گروه با هشدار به گروه هایی که آنها را کافر سکولار و خارج از دین خدا خواند محمد البرادعی را نوکر آمریکایی ها و حمدین صباحی را شیعی خطاب کردند و هواداران آن ها را از هرگونه تجمع و راهپیمایی در روز جمعه بر حذر داشتند.
گروه ناشناس القاعده مصر همچنین با خلیفه خدا خواندن مرسی گفت: بیعت با مرسی بر گردن ماست و با جان های خود از آن دفاع خواهیم کرد و به سکولارها و مسیحی ها هشدار می دهیم که به شدت در مقابل کسانیکه به خلیفه خدا در مصر توهین کنند خواهیم ایستاد و به آنها ضربه خواهیم زد. 6 بهمن منتظر آنان در خیابان ها هستیم !
پیش بینی می شود جمعه 6 بهمن ماه و در دومین سالگرد آغاز انقلاب مردم مصر علیه حسنی مبارک تجمعات گسترده ای در سراسر مصر برگزار شود.

۱۳۹۱/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...