نسخه چاپی

مشعل: غزه بدون حمایت كشورهای اسلامی پیروز نمی‌شد

عکس خبري -  مشعل: غزه بدون حمايت کشورهاي اسلامي پيروز نمي‌شد

خالد مشعل تاكید كرد كه اگر حمایت‌های امت اسلامی و عربی نبود غزه هرگز به پیروزی نمی‌رسید و این حمایت‌ها موجب پایداری بیشتر ساكنان كرانه باختری و دیگر مناطق فلسطینی شد.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان دیدار با هیات "قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی" خاطر نشان کرد: من و دیگر برادرانم در جنبش حماس سعادت دیدار با این هیات از فرزندان شهدا را پیدا کرده ایم، هیاتی که از غزه، سرزمین عزت و پایداری که بخشی از خاک مقدس فلسطین است، به اینجا آمده اند.

مشعل حمایت‌های مداوم شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر از ساکنان غزه را ستود و افزود: قطر از معدود کشورهایی است که همواره از مساله فلسطین جانبداری کرده و حامی و پشتیبان ملت فلسطین بوده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از فرزندان شهدای فلسطین خواست راه و سلوک پدران و برادران خود را در دفاع از حقوق ملت فلسطین و پایبندی به وظایف خود در پیش گیرند و تشریح کرد: شما باید به خود افتخار کنید، زیرا که فرزندان شهدای بزرگوار این امت هستید و این پایه و درجه‌ای است که هر کسی لیاقت دست یابی به آن را ندارد.

خالد مشعل در ادامه افزود: وظیفه و مسئولیت شما به عنوان فرزندان شهدا این است که مسیر شهادت را ادامه داده و به آینده امیدوار باشد و حتی در خانواده نیز جایگزین مناسبی برای شهدایتان باشد. پدران شما برای ملت فلسطین افتخار آفرینی کرده‌اند، پس شما باید به این افتخار کنید.

هیات کودکان قربانیان جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه روز سه شنبه طی سفری رسمی که 14 روز به طول خواهد انجامید، نوار غزه را به مقصد قطر ترک کرد. این هیات در مدتی که در قطر خواهد بود، مهمان شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر و همسرش شیخ موزه هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیات مذکور شامل 45 تن از فرزندان شهدا و مجروحان فلسطینی و کسانی است که در نتیجه جنایت‌های دشمن صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در جریان جنگ فرقان و نبرد سجیل منازل آنان تخریب شده و بی‌خانمان شده‌اند.

۱۳۹۱/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...