نسخه چاپی

الكس فرگوسن هم نمی‌تواند برای پیكان كاری كند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: حتی اگر الكس فرگوسن هم به عنوان سرمربی پیكان انتخاب شود، نمی‌تواند برای این تیم كاری كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، عبدالله ویسی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ما روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کرده بودیم و شما دیدید که امروز سپاهانی‌ها از عمق و ضربات ایستگاهی هیچ کاری نتوانستند انجام دهند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم و به نظرم اینجاست که فرق بازیکنان جوان و حرفه‌ای با یکدیگر مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: سپاهان از روی دو موقعیت که موقعیت گل هم نبود، به ما دو گل زد اما ما نتوانستیم از 6 موقعیت گل خود استفاده کنیم.

سرمربی ویسی در مورد اینکه تیمش هنوز امتیازی در نیم فصل دوم کسب نکرده تصریح کرد: شرایط ما بسیار خطرناک است و ما تنها تیمی هستیم که در دور برگشت امتیاز نگرفته‌ایم اما قبول کنید که خوب بازی کردیم و اگر تیمی را معرفی کردید که مقابل سپاهان 6 موقعیت گل به دست آورد، من به شما جایزه می‌دهم.

وی بیان داشت: ما مشکل گلزنی و تمرکز در تیم خود داریم؛ فوروارد سپاهان یک میلیارد و چهارصد میلیون پول گرفته و گل می‌زند و بازیکن ما 15 میلیون گرفته و باید گل بزند. به نظرتان آیا کرانچار به خلعتبری یاد داده بود که در آن موقعیت حساس آنگونه گل بزند؟ اینجاست که فرق ما و سپاهان مشخص می‌شود؛ اگر قیمت بازیکنان ما را با سپاهان مقایسه کنید می‌فهمید که یک فوروارد سپاهان 1 میلیارد و چهارصد میلیون می‌گیرد اما 3 فورواد ما 45 میلیون می‌گیرند.

ویسی در پاسخ به این سئوال که آیا بار دیگر از سمتش استعفا می‌کند یا در پیکان می‌ماند، ادامه داد: باشگاه پیکان اصولی دارد و تا کنون تمام برنامه‌هایی که من خواستم را برایم اجرا کرده است و آخرین آیتم آن ماندن در لیگ برتر است. تیم‌های پایین دست ما 14 امتیاز دارند و همه ادعا می‌کنند که در لیگ می‌مانند و ما اگر یک برد به دست بیاوریم، شرایطمان بهتر می‌شود.

وی گفت: من از روزی که به پیکان آمدم، دلالیسم را قیچی کردم و اگر پیکان در لیگ برتر بماند، 40 میلیون به قرارداد من اضافه می‌شود بنابراین شک نکنید که تمام تلاش من ماندن این تیم در لیگ برتر است و به هر حال کار ما سخت است اما به آینده امیدواریم.

سرمربی پیکان بیان داشت: تا آخر فصل هستم و حتی آن زمان که استعفا دادم رحیمی به من زنگ زد و گفت عبدالله حق نداری از فوتبال ایران بروی و افرادی همچون ساکت، فتح‌الله‌زاده، مجید جلالی و رویانیان هم به من زنگ زدند و از من خواستند که فوتبال را ترک نکنم. به نظرم اگر الکس فرگوسن هم سر این تیم بیاید، نمی‌تواند کاری انجام دهد و حتی اگر یک مربی جدید بیاید در صورت نتیجه نگرفتن می‌گوید من این تیم را نبستم و بهانه‌های از مد رفته دیگری هم می‌گوید؛ در هر حال هیئت مدیره پیکان فوتبالی هستند و هرچه بگویند قبول می‌کنم.

وی گفت: سال گذشته 31 بازیکن از لیگ‌های پایین‌تر به لیگ برتر آمدند که فقط 17 بازیکن توسط من به صبا آورده شدند و خیلی‌های آنها را به باشگاه‌های دیگر معرفی کردم و آنقدر عملکرد آنها خوب بود که امسال 121 نفر به لیگ برتر می‌آیند.

ویسی در مورد مشکلات تماشاگران سپاهان و شعارهای آنها علیه او تصریح کرد: من یک سپاهانی‌ام، بچه‌ام در اصفهان به دنیا آمده و 9 سال در سپاهان بازی کردم و حتی زمانیکه در سپاهان بازی می‌کردم از استقلال و کشور یونان پیشنهاد داشتم ولی به خاطر سپاهان به آن تیم‌ها نرفتم.

وی افزود: در سپاهان سرم شکست، موهایم ریخت ولی هرگز از این تیم نرفتم اما شما دیدید که پارسال 15 هزار تماشاگر و امسال 2 هزار نفر علیه من شعار دادند. با این وجود من شرافتم را نمی‌فروشم و قرار نیست چون سپاهان را دوست دارم، کاری کنم که سپاهان گل بزند ولی ناراحتم و از سپاهانی‌ها راضی نیستم. آخر بازی برای آنها دست تکان دادم که از آنها تشکر کنم اما برخورد سپاهانی‌ها اصلا با من خوب نبود.

۱۳۹۱/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...