نسخه چاپی

مشایی در جلسه اصلاح اساسنامه خانه سینما

در اولین جلسه «كمیته اصلاح اساسنامه خانه سینما» كه روز چهارشنبه، چهارم بهمن‌ماه، برگزار شد، فرهاد توحیدی، جمال خندان و ابراهیم مختاری به عنوان نمایندگان خانه سینما، ابوالقاسم طالبی و عباس بابویهی به عنوان نمایندگان سازمان سینمایی و مسعود جعفری جوزانی برگزار شد. جمال شورجه، یكی دیگر از نمایندگان سازمان سینمایی، چون برای انتخاب لوكیشن فیلم آینده‌اش در سفر بود، نظراتش را به صورت كتبی به جلسه ارسال كرده بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا بنا بر اعلام، در ابتدای جلسه، اسفندیار رحیم مشایی، مسؤول دفتر ریاست جمهوری، و جواد شمقدری، رییس سازمان سینمایی، نیز در جلسه حضور پیدا کردند که بعد از شنیدن کلیات و نظرات طرفین، جلسه را ترک کردند و بقیه حاضران در یک محیط دوستانه جلسه را ادامه دادند.

مسعود جعفری جوزانی، تهیه‌کننده و فیلم‌ساز که به نوعی به عنوان هماهنگ‌کننده و حکم در این جلسات حضور دارد، به خبرنگار ایسنا گفت: «از آن‌جایی که هر دو طرف با دیدگاه‌هایی که بیش‌تر منافع صنفی را دربر دارد، در این جلسه حضور پیدا کردند، جلسه خوب و مفیدی بود و مقرر شد که این جلسات به صورت مرتب پیگیری شود و تا اسفندماه ان‌شاءالله این اصلاح اساسنامه انجام گیرد.»

او همچنین اعلام کرد: «مقرر شده است جلسه بعدی این کمیته در روز یکشنبه هشتم بهمن‌ماه برگزار شود.»

۱۳۹۱/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...