نسخه چاپی

نمی‌دانم از داوری به كجا شكایت كنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بین دو نیمه به من گزارش شد كه آن صحنه پنالتی بود ولی راحت از آن گذشتند، نمی‌دانم به كجا باید شكایت كنیم.

به گزارش فارس، يحيي گل‌محمدي پس از در نشست خبري اظهار داشت: بازي را خوب شروع کرديم و خوب هم تمام کرديم در طول 90 دقيقه اکثر دقايق بازي دست ما بود و از بازيکنانم تشکر مي‌کنم چون امروز يکي از بازي‌هاي خوب خود را به نمايش گذاشتند و در حمله و دفاع خوب شروع کردند و مي‌توانستيم برنده بازي باشيم اما در دقايق آخر بي دقت بوديم.

وي در مورد داوري گفت: از زماني که سرمربي پرسپوليس شديم اين چهارمين يا پنجمين پنالتي بود که نگرفته شد. بين دو نيمه به من گزارش شد که آن صحنه پنالتي بود ولي راحت گذشتند از آن نمي‌دانم به کجاي بايد شکايت کنيم. اگر صدايمان به جايي مي‌رسيد اين اتفاق‌ها رخ نمي‌داد. از اين موضوع ناراحتم که داوران عليه ما سوت مي‌زنند اما به راحتي از کنار اين موضوع‌ها مي‌گذرند و نمي‌دانم جواب مردم چطور مي‌دهند.

وي در پاسخ به اين سوال که استقلال اصلا موقعيتي نداشت، گفت: آنها با نفرات زيادي دفاع مي‌کردند و عبور از دفاع چند لايه سخت است. فکر مي‌کنم مي توانستيم نتيجه بهتري بگيريم.

گل‌محمدي در مورد اينکه با اين تساوي ليگ براي پرسپوليس تمام شد گفت: نه اين موضوع نيست و ما مي‌جنگيم که در رده‌هاي بالا باشيم اما با اين روند داوري بعيد مي‌دانم موفق شويم.

وي در خصوص عملکرد انصاري‌فرد گفت: او خوب بازي کرد و زياد دويد و احساس کردم خسته شده است. زماني که نوروزي به ميدان آمد ضربه خوبي زد. من از عملکرد مهاجمان پرسپوليس راضي هستم.

سرمربي پرسپوليس در مورد شرايط پرسپوليس گفت: متاسفانه فکر مي‌کردم او زود برسد اما اينطور نشد و دو سه هفته دور از ميادين خواهد بود و نبودش در تيم ما احساس مي‌شود و از اين از بدشانسي‌هاي ما بود.

وي در مورد اينکه پرسپوليس مي‌تواند سهميه آسيايي بگيرد گفت: تلاش مي کنيم که سهميه بگيريم و جز تيم‌هاي بالاي جدول باشيم و هرچند دير شده است اما اميدوارم امتيازهاي اول فصل را جبران کنيم.

۱۳۹۱/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...