نسخه چاپی

سه پنالتي پرسپوليس را نگرفتند!

اظهارات تند رویانیان پس از تساوی دربی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از قضاوت محسن قهرمانی در هفتاد و ششمین دربی تهران گفت: متاسفانه در حالی كه در دیدار رفت یك پنالتی ما نادیده گرفته شد، این بار هم دو پنالتی پرسپولیس را نگرفتند. اعتقاد دارم اشتباهات داوری به نفع یك تیم خاص است.

به گزارش مهر، محمد رویانیان پس از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من نمی‌خواستم مصاحبه کنم. در این یکی، دو هفته نیز صحبتی نکردم اما اتفاقات بوجود آمده در دربی امروز و نادیده گرفته شدن دو پنالتی پرسپولیس باعث شد بگویم واقعا متاسفم که حق 30 میلیون هوادار به راحتی نادیده گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: من دیگر به خیلی از مسائل اعتماد ندارم و کمیته داوران باید پاسخگو باشند. در بازی رفت و به گفته کارشناسان داوری، پنالتی مسلم روی بنگر را نگرفتند، پیراهن او پاره شد اما داور اعلام پنالتی نکرد. در این بازی هم کارشناسان داوری روی نادیده گرفته شدن دو پنالتی پرسپولیس در گفتگو با رسانه‌ها مصاحبه کردند.

"چگونه می‌شود که در دربی رفت و برگشت سه پنالتی پرسپولیس را نگیرند"؟ رویانیان با طرح این سئوال تاکید کرد: در دو، سه سال اخیر و به گفته کارشناسان داوری، پنالتی روی غلامرضا رضایی نادیده گرفته شده است. گل سالم محمد نوری آفساید اعلام شده و در دربی رفت امسال نیز پنالتی روی بنگر را نگرفتند. در بازی امروز هم کارشناسان اعلام کردند روی حقیقی و نوری خطای پنالتی صورت گرفته است.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت کرده است، افزود: این چه بلایی است که بر سر پرسپولیس می‌آورند؟ بنده به عنوان مدیر عامل باشگاه چه پاسخی باید به 30 میلیون هوادار بدهم؟ برای آقایان متاسفم، من دیگر به خیلی از مسائل اعتماد ندارم. شما ببینید امسال اشتباهات داوری علیه پرسپولیس کار را به کجا رسانده است. در همین هفت دیداری که یحیی گل محمدی سرمربی تیم بوده، این پنجمین پنالتی است که به نفع پرسپولیس نمی‌گیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمان ژوزه هم از این اتفاقات رخ می‌داد. بخاطر دارم کارشناسان داوری گفته بودند سه پنالتی پرسپولیس در بازی با سایپا نادیده گرفته شده است. شما ببینید که در فصل جاری اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص تا چه حد بوده و اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس تا چه اندازه. آن وقت خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود. در این دو، سه سال و به ویژه در دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس و استقلال در فصل جاری، مثل آب خوردن پرسپولیس را از پیروزی در دربی محروم کردند.

محمد رویانیان در ادامه گفت: آقایان! با پرسپولیس و هوادارانش چه می‌کنید؟ چرا باید در دو دربی امسال پرسپولیس را از رسیدن به حقش محروم کنند؟ باز هم تاکید می‌کنم که کمیته داوران باید پاسخگوی 30 میلیون هوادار پرسپولیس باشد و اعتراف به اینکه پنالتی پرسپولیس گرفته نشده نیز دردی را دوا نمی‌کند.


وی خاطرنشان کرد: اینها واقعیت‌هایی است که در دل تاریخ می‌ماند و مردم قضاوت می‌کنند که در دو، سه سال متوالی و بویژه در بازی‌های امسال اشتباهات داوری در دربی چگونه به ضرر پرسپولیس و به نفع تیم رقیب بوده است.

" از اینکه بازی بدون حاشیه و مشکل به پایان رسید از هواداران پرسپولیس و مسئولان تامین امنیت و همچنین برگزاری بازی تشکر می‌کنم". مدیرعامل پرسپولیس با بیان این مطلب گفت: با این حال نسبت به کمیته داوران اعتراض شدیدی داریم که باز هم اشتباهات داوری نگذاشت بازیکنان پرسپولیس و همچنین هواداران به آنچه که شایستگی آن را دارند برسند. من به کادر فنی و بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم و معتقدم پرسپولیس برنده بازی بود اما داوری مثل بازی رفت، پرسپولیس را متوقف کرد.

وی در پایان تصریح کرد: طی دو، سه روز اخیر و با توجه به اینکه گفته می‌شد داور دربی همین داور است، خیلی‌ها به من گفتند، اعتراض کن اما بنده برای اینکه داور تحت فشار قرار نگیرد حرفی نزدم.

هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه با تساوی به پایان رسید که بازیکنان میلیاردی دو تیم نتوانستند یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده را راضی کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...