نسخه چاپی

حرفهای عجیب یك كاندیدا

خسرو نصیری زاده دبیر كل مجمع متخصصین ایران در مجموعه سعد آباد برای انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام كاندیداتوری كرد و آن قد هم اعتماد به نفس دارد كه هنوز هیچ نشده خودش را پیروز انتخابات میداند.


این روزها تبلیغات انتخاباتی رنگ و بوهای جالبی به خود گرفته است. انگار از دیدگاه برخی دیگر شعار عدالت رای و نانی نمی آورد از همین رو آنها سعی دارند تا بار دیگر شعارهای دوران اصلاحات را زنده کنند. شاید باورتان نشود اما یکی از همین کاندیداها برای جلب آرای مردم از روابط دختر و پسر هم برای خود مایه گذاشت.
خسرو نصیری زاده دبیر کل مجمع متخصصین ایران در مجموعه سعد آباد برای انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام کاندیداتوری کرد و آن قد هم اعتماد به نفس دارد که هنوز هیچ نشده خودش را پیروز انتخابات میداند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهور با طرح برنامه ها و شعارهایی عجیب پا به عرصه انتخابات گذاشت تا از اولین کاندیدای حاشیه ساز باشد .
نصیرزاده معتقد است که در انتخابات ریاست جمهور آینده نیروی مستقل حاض یعنی خود ایشان پیروز قطعی انتخابات خواهد بود .
حضور نصیرزاده در انتخابات ریاست جمهور ی آینده زیاد عجیب به نظر نمیرسدهرچند برای برخی سیاسیون و تحلیل گران باتوجه به عدم کارسیاسی ایشان غیر قابل هضم است اما چیزی که بیش از اندازه ذهن و فکر مردم و مسولین را به خود معطوف کرده است و قابل تامل است طرح شعارهایی عجیب از سوی این کاندیدا میباشد .
دبیر کل مجمع متخصصین ایران معتقد است در انتخابات پیش رو انتخابات چند ظلعی مرکب از اصلاح طلبان ،اصول گرایان، نیروی دولتی ومستقلین خواهد بود که اختلاف در خود اصول گرایان واصلاح طلبان موجب بهره بردن مفید مستقلین وپیروزی در انتخابات خواهد شد.
ایشان همچنین مدعیست که هاشمی رفسنجانی قطعا در انتخابات آینده از او اعلام حمایت می کند که می تواند کمک بسیار بزرگی در کسب کرسی ریاست جمهوری به او انجام دهد .
اما از حرفای این آقازاده که بگذریم طرح شعارها و برنامه های عجیب این کاندیدا قابل تامل است. وی می گوید دختران و پسران باید رابطه آزاد و مشروع داشته باشند و حجاب باید به حداقل ممکن برسد و بانیان فرهنگی و انتظامی کشور حق دخالت در این امر را ندارند!

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...