نسخه چاپی

به دنبال دستگیری عوامل جم تی وی فاش شد

در پی برخورد با شبكه گسترده همكاری كنندگان با شبكه های ماهواره ای فارسی ضد انقلاب، اعترافات متهمین ابعاد تازه ای از برنامه این مرز و بوم برای تهاجم به بنیانهای دینی و ملی نمایان ساخت و بیش از پیش پرده از نیات شوم آنان برای تخریب هویت ملی و اسلامی و اراده سیاسی آمریكائیان در راه اندازی و تأمین مالی شبكه های ماهواره ای ضد اخلاقی برداشت.


در پی برخورد با شبکه گسترده همکاری کنندگان با شبکه های ماهواره ای فارسی ضد انقلاب، اعترافات متهمین ابعاد تازه ای از برنامه این مرز و بوم برای تهاجم به بنیانهای دینی و ملی نمایان ساخت و بیش از پیش پرده از نیات شوم آنان برای تخریب هویت ملی و اسلامی و اراده سیاسی آمریکائیان در راه اندازی و تأمین مالی شبکه های ماهواره ای ضد اخلاقی برداشت.
بر این اساس دولت آمریکا با مشارکت دولت هلند و امارات با هدف فروپاشاندن بنیانهای اعتقادی و اخلاقی در جامعه ایران، سرمایه گذاری ویژه ای را از طریق لشگر کشی امواج به سمت مردم ایران ترتیب داده و پخش فیلمها و سریال هایی با محوریت:
«ترویج بی بندوباری اخلاقی»، «قبح زدایی از خیانت زن و مردم به یکدیگر»، «ترویج رفتارهای لمپنی»، «ارائه قرائتی التقاطی از دین» ، «ایجاد آمادگی ذهنی برای پذیرش تفکر شیطان پرستی در بین جوانان»، «سیاهنمایی از داخل جامعه ایران» و ... را به مدیران شبکه های فارسی زبان دیکته کرده است.
جالب اینکه مضامین مذکور در قالب عناوینی چون «دیگر پسندی»، «دوست یابی»، «ایجاد هیجان در زندگی»، «اتفاق جدیدی در زندگی» و ... تعبیر و ترویج می شود.
عوامل اجیر شده داخلی فاش ساختند مدیران برخی شبکه های ماهواره ای در پی انصراف عوامل داخلی از همکاری با شبکه، آنان را با تهدید و ارعاب به فاش ساختن اطلاعات شخصی و خصوصی آنان در شبکه ماهواره ای و انجام خرابکاری در داخل کشور علیه آنها و خانواده اشان، مجبور به تداوم همکاری می نمودند.
یکی از شبکه های ماهواره ای ضد فرهنگی که مورد حمایت مالی دولت امارات قرار دارد به پوشش یک موسسه غیر قانونی اخذ اقامت و اعزام دانشجو به خارج، مبادرت به سازماندهی فعالیت شبکه در ساختمان مجلل چندین طبقه در یکی از نقاط شمالی شهر تهران می نمود که با دستور قضایی پلمپ شد.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...