نسخه چاپی

بقایی و مشایی ایران را ترك می كنند؟

یك سایت اسرائیلی به نقل از منابع اطلاعاتی خود، ادعاهای عجیبی در مورد مسائل داخلی ایران مطرح كرده است.


یک سایت اسرائیلی به نقل از منابع اطلاعاتی خود، ادعاهای عجیبی در مورد مسائل داخلی ایران مطرح کرده است.
این سایت طی گزارشی که با شور و شعف فراوان تنظیم شده، به تشدید مشکلات داخلی و خارجی در دوره احمدی نژاد اشاره کرده و نوشته است: بسیاری از نزدیکان احمدی نژاد در حال حاضر جانب احتیاط را رعایت می کنند. برخی نیز به دنبال آن هستند که در خارج از کشور پستی بگیرند.
یکی از این افراد، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور است .
بنابر ادعای این سایت، تا دو ماه دیگر، او سفیر ایران در سازمان ملل واقع در ژنو و نیویورک می شود.
از طرفی، احمدی نژاد به دنبال کاندیدا کردن رحیم مشایی پدر عروسش در انتخابات ریاست جمهوری است. اما او می داند که این کار نشدنی است. مشایی احتمالا پس از رد صلاحیت او، پستی در خارج از کشور بگیرد و با خانواده به آنجا برود.
شنیده های مشابهی در مورد پست های خارجی برخی دیگر از اعضای این حلقه وجود دارد. ، سید حسین مسوی و ملک زاده از جمله این افراد هستند.
دبکا به نقل از منابع اطلاعاتی خود مدعی شده است: اخیرا، وقتی که گروهی از نزدیکان رئیس جمهور خواستار پستی در خارج از کشور شدند، او عصبانی شده است. احمدی نژآد در این حین تهدید کرده است که انها اخراج کند.

این سایت صهیونیستی که هیچ مستندی برای ادعاهای عجیبش منتشر نکرده، می افزاید: براساس این گزارش، احمدی نژاد ممکن است از فرصت استفاده کند و تقصیرات و مشکلات کشور را به گردن مشاوران بدنامش بیاندازد و انها را با چهره های جدید تغییر دهد. یکی از مهمترین این افراد ممکن است رحیمی معاون اول رئیس جمهور باشد.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...