نسخه چاپی

توصیه یزدی به كناركشیده‌های ائتلاف 3نفره

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینكه خوب است كسانی كه می‌خواهند كاندیدا شوند به ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان، اضافه شوند، گفت: بهتر است كسانی كه كنار می‌روند همكار یا وزیر شوند.


به گزارش نما، آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سؤالی درباره ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان، گفت: باید دید در آینده وضعیت چگونه خواهد بود اما اینکه کسانی که در انتخابات موقعیت خوبی دارند با یکدیگر ائتلاف کنند تا در آینده فردی که شرایط بهتری دارد نامزد شود و باقی به نفع او کنار بروند و با دولت آینده همکاری کنند، کار خوبی است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نکته اصلی این است که در ائتلاف اصولگرایان، باید محور این باشد، یک نفر که نامزد نهایی می‌شود، بقیه به عنوان وزیر یا همکار در کنار دولت باشند.

وی با بیان اینکه اگر این ائتلاف تا حدودی بیشتر شود، خوب است، تاکید کرد: بنده با یکی، 2 عضو این ائتلاف حضوری صحبت کردم؛ مبنا این است که افرادی که به نفع نامزد نهایی کنار می‌کشند در کابینه رئیس‌جمهور حضور داشته باشند و انشاالله همین کار هم اینطور خواهد شد.

یزدی افزود: خیلی خوب است چند نفر دیگر که می‌خواهند کاندیدا شوند به این ائتلاف اضافه شوند تا در نهایت به نفع نامزدی که شرایط بهتری دارد، کنار بکشند.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...