نسخه چاپی

تشكیل كارگروه ویژه سپاه برای راهیان‌نور

فرمانده سپاه استان تهران گفت: با تشكیل كارگروه مشترك فرهنگی میان سپاه استان تهران و اداره آموزش و پرورش تهران و برگزاری جلسات متعدد، جوانب مختلف برگزاری و اعزام به اردوهای راهیان نور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به حضور اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور اظهار داشت: فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان در کنار سایر بسیجیان و مردم قدردان و شهید پرور استان تهران با حضور در اردوهای راهیان نور از نزدیک با حماسه‌ها و رشادتهای رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های ویژه در مراکز استقرار زائران، انجام رزمایش، بازدید از یادمان شهدا و نیز روایتگری و بازگوئی خاطرات توسط پیشکسوتان و یادگاران سالهای دفاع مقدس و ارائه بسته های فرهنگی از جمله برنامه های درنظرگرفته شده برای زائران در راستای استفاده حداکثری از ظرفیتها و تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به تعاملات صورت گرفته با آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه فرهنگی میان سپاه پاسداران استان تهران و اداره آموزش و پرورش با برگزاری جلسات متعدد، جوانب مختلف برگزاری و اعزام به اردوهای راهیان نور مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پایان با تشریح نحوه اعزام زائرین راهیان نور استان تهران، گفت: اعزام زائرین این استان با استفاده از بستر و امکانات ریلی انجام می شود.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...