نسخه چاپی

روایت‌حداد از یك دست‌غیبی در وزارت‌ارشاد

حدادعادل با بیان نمره ای كه به فعالیت فرهنگی دولت دهم می دهد، گفت: اوایل كار خوب بود اما از اواسط كار، دانش آموز دچار ضعف درسی شد!

به گزارش نما، حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتقادات دانشجویان درباره اکران برخی فیلم های سینمایی مساله دار مانند «زندگی خصوصی» و «من مادر هستم» گفت: در طول ۴ سال حضور بنده در مجلس هشتم چندین فیلم را به همراه همکارانم در وزارت ارشاد تماشا کرده و درباره آنها اعتراض کردیم، البته بنده درباره یکی از این فیلم‌ها نیز نقد نوشتم که نقد من منتشر شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درباره چهارفیلم «قانون»، «به رنگ ارغوان»، «آتش‌کار» و «گشت ارشاد»، صراحتاً اظهار مخالفت کردیم و وزارت ارشاد هم از نظر ما درباره این فیلم‌ها مطلع است؛ البته ما با همه این فیلم‌ها مخالفت کلی نداشتیم زیرا معتقد هستیم برخی از این فیلم‌ها قابل اصلاح بوده ولی بعضی قابل اصلاح نیست.

حدادعادل تأکید کرد: احساس من این است که یک دست غیبی در وزارت ارشاد در کار است که این گونه تدبیرها را خنثی کرده و کار خودش را انجام می‌دهد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان در پایان در پاسخ به این سئوال که چه نمره‌ای به فضای فرهنگ عمومی کشور در طول هفت سال دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به کشور می‌دهد، پاسخ داد: اوایل کار خوب بود اما از اواسط کار دانش آموز! دچار ضعف درسی شد.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...