نسخه چاپی

حضور رئیس جمهور درجلسات مشترك دوقوه

رییس دفتر رییس‌جمهور از حضور احمدی‌نژاد در جلسات مشترك دو قوه در هفته جاری خبر داد و گفت: جلسات تا زمان حصول توافق دو جانبه ادامه خواهد یافت.


به گزارش نما، سید حسن موسوی رییس دفتر رییس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس با اشاره به ادامه برگزاری جلسه مشترک دولت و مجلس در هفته جاری گفت: جلسات مشترک دولت و مجلس تا زمانی که این دو قوه بر سر مسائل مطرح شده به نتیجه برسند، ادامه خواهد یافت.

وی افزود: امیدواریم که در هفته جاری این جلسات به نتیجه برسد.

رییس دفتر رییس جمهور درباره حضور احمدی‌نژاد در جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: رییس جمهور تا کنون تلاش کرده‌ که در تمام جلسات حضور داشته باشد و ان‌شالله در جلسات هفته جاری نیز حضور داشته باشند.

*جلساتی برای همه چیز

جلسات مشترک دولت و مجلس با تاکید رهبر معظم انقلاب از حدود دو هفته پیش و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر این دو قوه در حال برگزاری است و تاکنون چندین جلسه آن با حضور رییس جمهور برگزار شده است.

در این جلسات علاوه بر حضور وزرای اقتصادی و معاونین رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس نیز حضور دارند.

در این جلسات پیشنهادهای گوناگونی برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه و همچنین اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مطرح شده است که برخی از آن‌ها رسانه‌ای هم شده است.

غلامحسین الهام سخنگوی دولت نیز از به نتیجه رسیدن تفاهمات در جلسات مشترک دولت و مجلس در هفته جاری خبر داده بود.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...