نسخه چاپی

واكنش مجمع تشخیص:كاملا تكذیب می‌شود

پس از حضور جناب آقای احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سؤالات نمایندگان، در تاریخ 24/12/90 ایشان در بخشی از سخنان خود در مورد مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص پرداخت تسهیلات ارزی به مترو تهران و كلان‌شهرها، سخنانی خلاف واقع مطرح كرد كه لازم است توضیح ذیل به اطلاع رسانه های همگانی و افكار عمومی رسانده شود.

به گزارش جهان به نقل از اداره كل روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، در جلسه پاسخ آقاي احمدي نژاد به سؤالات نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، ايشان مدعي شد كه در جريان تصويب پرداخت تسهيلات ارزي به متروي تهران و كلان شهرها، در پاسخ به اظهار نظر رييس كل بانك مركزي در مورد خالي بودن حساب ذخيره ارزي دولت، يكي از اعضاي مجمع اظهار داشته است: «هر چند مي دانيم موجودي حساب ذخيره ارزي صفر است اتفاقا ما مي‌خواهيم تصويب كنيم كه اجرا نشود».

بر اساس اسناد صوتي و مكتوب موجود از ريز مذاكرات اين جلسه كه نسخه اي از آن نيز خدمت رهبري معظم انقلاب تقديم شده است، اولا به رغم دعوت قبلي، رييس كل بانك مركزي در اين جلسه حضور نداشته است. ثانيا انتساب خلاف واقع چنين اظهار نظري، اهانت به كل اعضاي مجمع به عنوان منصوبين رهبري معظم انقلاب محسوب شده و كاملا تكذيب مي شود.

مشخص نيست آقاي رئیس‌جمهور كه انتظار مي رود در اظهار نظرات خود مستدل و مستند سخن گفته و شان و شئونات پاسخ‌گويي را حفظ كند بر اساس كدام سند و مدرك، چنين ادعاي كذبي را مطرح كرده است؟!!

۱۳۹۰/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...