نسخه چاپی

مدعی‌العموم به پرونده بدهكاران بانكی وارد شود

عکس خبري -مدعي‌العموم به پرونده بدهکاران بانکي وارد شود

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در واكنش به اظهارات اخیر سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر عدم ارسال اسامی 300 نفر بدهكار بانكی از سوی دولت به قوه قضاییه تصریح كرد: شاید دلیل اینگونه اظهارنظرها و فقدان انگیزه جدی برای پیگیری این مساله، قرار داشتن نام افراد خاصی در لیست پیوست نامه دولت باشد.

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر عدم ارسال اسامی 300 نفر بدهکار بانکی از سوی دولت به قوه قضاییه تصریح کرد: شاید دلیل اینگونه اظهارنظرها و فقدان انگیزه جدی برای پیگیری این مساله، قرار داشتن نام افراد خاصی در لیست پیوست نامه دولت باشد.

محمد شیخان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به نظر می‌رسد راحت‌ترین راه عبور از این مطالبه ملت، کتمان اصل نامه و اسامی باشد، در حالی که اصل نامه رییس‌جمهور حتی در رسانه‌ها نیز منتشر شده است.

وی درباره راهکار مؤثر پیگیری این موضوع و برخورد با متخلفان بانکی، با بیان اینکه "به نظرم برای تحقق عدالت در این موضوع باید پرونده برخی افراد را به‌گونه‌ای دیگر پیگیری کرد"، افزود: شاید بهترین راه حل این است که مدعی‌العموم به این موضوع وارد شود و حق ملت را از دستگاه‌ قضا مطالبه کند.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...