نسخه چاپی

رييس سازمان مدارس غير دولتي:

عدم اجبار لباس متحدالشكل در مدارس دخترانه

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشاركت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش گفت: طرح لباس متحدالشكل در مدارس دخترانه اجباری نیست و اجرای این طرح بستگی به تصمیم انجمن اولیا و مربیان دارد.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش گفت: طرح لباس متحدالشکل در مدارس دخترانه اجباری نیست و اجرای این طرح بستگی به تصمیم انجمن اولیا و مربیان دارد.

فرشته حشمتیانˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره اجرای طرح لباس متحدالشکل در مدارس دخترانه، افزود: این طرح در حال حاضر در جلسات انجمن اولیا و مربیان در دست بررسی است.

وی ادامه داد: طرح لباس متحدالشکل در مدارس دخترانه بر حسب مقتضیات مناطق آموزش و پرورش و شرایط خانواده ها در جلسات انجمن اولیا و مربیان به تصویب می رسد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش گفت: هیچ گونه اجباری در اجرای این طرح در مدارس وجود ندارد.

حشمتیان تاکید کرد این طرح نباید به دانش آموزان تحمیل شود.

وی گفت: این طرح نیاز به بحث و بررسی بیشتری دارد و قابلیت اجرا در بسیاری از استان های کشور را دارا است اما همان گونه که تاکید شد، هیچ اجباری در اجرای آن وجود ندارد.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...