نسخه چاپی

۹۴ تروریست سوری كشته شدند

ارتش سوریه در پی انفجار دو خودروی بمب‌گذاری‌شده در ریف دمشق و كشته شدن تعدادی از نیروهای امنیتی، عملیات پاكسازی گسترده‌ای را در این منطقه و ادلب آغاز كرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، در عملیات ارتش سوریه در منطقه «العب» پایگاه تروریست‌ها نابود شد و تعدادی تروریست کشته و زخمی شدند در حالی که درگیری میان تروریست‌ها و ارتش سوریه همچنان در «داریا» در ریف دمشق ادامه دارد.

یک سرکرده تروریست‌ها به نام «نمر الرفاعی» در شمار کشته شدگان بود و خیابان بیمارستان ملی از وجود 20 تروریست پاکسازی شد.

از سوی دیگر در عملیات ارتش در منطقه «حسینیه» 10 تروریست کشته شدند و پایگاه تروریست‌ها در «الذیابیه» و «حجیره» نابود شد که منجر به کشته شدن تعدادی تروریست شد و ارتش 22 جسد سوخته ناشناس را در منطقه «حجیره» کشف کرد.

عملیات ارتش در منطقه «عقربا» و «ملیحه» ادامه دارد و تعدادی تروریست کشته و زخمی شدند و در عملیات ارتش در «بیت نایم» و «حزه» 20 تروریست کشته شدند.

در درگیری تروریست‌ها و ارتش در «زبدانی» و «یبرود» 14 تروریست کشته شدند و دو خودرو حامل دوشکا تروریست‌ها نابود شد.

ارتش سوریه بعد از انفجار دو خودروی بمب گذاری شده که منجر به کشته شدن تعدادی از نیروهای امنیتی در منطقه «سعسع» شد، عملیات پاکسازی گسترده‌ای را در این منطقه آغاز کرده است.

خبر کنترل زندان ادلب به دست تروریست‌ها تکذیب شد

در عملیات ارتش سوریه در اطراف زندان مرکزی ادلب تعدادی تروریست کشته و زخمی شدند و تجهیزات نظامی که در اختیار آنها بود نابود شد و اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر به دست گرفتن کنترل زندان مرکزی ادلب توسط تروریست‌ها و آزادی 300 زندانی تکذیب شده است.

زندان مرکزی ادلب در بخش غربی ادلب در مسیر «ادلب-حارم» واقع شده است و در درگیری ارتش و تروریست‌ها در «جسر الشغور» 30 تروریست کشته شدند و سرکرده این تروریست‌ها به نام «لامع عثمان» نیز در شمار کشته شدگان بود.

ارتش همچنین اقدام تروریست‌ها برای حمله به فرودگاه نظامی «ابو ضهور» را ناکام گذاشت که ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...