نسخه چاپی

سخنگوي محمد شريعتمداري:

كاش قالیباف رئیس جمهور شده بود

سخنگوی محمد شریعتمداری می‌گوید كه هم سال ۸۴ كه حامی محمدباقر قالیباف بود و هم برای حمایت از كاندیدای خود در این دوره، بر اساس حجت شرعی عمل كرده است.

به گزارش نما، محسن بهرامی سخنگوی محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انتخابات یازدهم برنامه محوری و تیم محوری کاندیداهاست.

بهرامی افزود: در این دوره کاندیداها باید برای اعضای کابینه و برنامه‌های خود نیز از مردم رأی اعتماد بگیرند و نسبت به تحقق برنامه‌هایشان پایبند و به جامعه پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری به محض انتخاب اعضای ستاد در یک نشست خبری درباره تیم کاری و برنامه‌های انتخاباتی خود با مردم سخن خواهد گفت.

سخنگوی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری نهم درباره چرایی پذیرش سخنگویی شریعتمداری در انتخابات آتی توضیح داد: من در سال 84 هم به آقای شریعتمداری پیشنهاد داده بودم کاندیدا شود اما او به دلایلی نپذیرفت.

بهرامی افزود: در آن دوره آقای قالیباف در بین کاندیداها اصلح بود و من با افتخار سخنگوی او شدم تا در حد بضاعتم به وی کمک کنم و الان پس از 8 سال احساس می کنم انتخابم درست بود و کاش او رئیس جمهور شده بود.

وی ادامه داد: در شرایط پیش رو با توجه به عملکرد دولت، در دو حوزه اقتصاد و روابط خارجی با چالش مواجه خواهیم شد و آقای شریعتمداری در 8 سال گذشته مطالعات عمیقی در این دوره حوزه داشته‌اند.

سخنگوی شریعتمداری گفت: آقای شریعتمداری هشت سال وزیر بازرگانی و موفق‌ترین وزیر بازرگانی هم بود و به مسائل اقتصادی اشراف کامل دارد و طی سال های اخیر هم امکان سنجی خوبی در این زمینه داشتند.

بهرامی افزود: از سوی دیگر در شورای روابط خارجی هم مطالعات اثرگذاری در حوزه دیپلماسی داشتند و لذا به لحاظ صلاحیت علمی و تجربی جزو بهترین ها هستند.

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری از شخصیت‌هایی هستند که در سطوح مختلف اعتقاد به کارشناسی دارند و از توان مشورتی و روحیه کار جمعی برخوردارند.

سخنگوی شریعتمداری در پایان گفت که بر اساس ویژگی های شخصیتی شریعتمداری او را در بین کاندیداهای فعلی اصلح می داند و با تشخیص شرعی و ملی همکاری با او را پذیرفته است.

گفتنی است؛ محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت اصلاحات با شعار «دولت اعتدال» وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می شود.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...