نسخه چاپی

در رختكن پرسپولیس چه گذشت ؟

در حالی كه هواداران پرسپولیس منتظر بودند تا یحیی از پنالتی‌های سوخته تیمش دفاع كند، او از شرایط داوری و محسن قهرمانی تشكر كرد و در كمال ناباوری صحبتی از پنالتی‌های سوخته پرسپولیس و صحنه‌های مشكوك بازی نكرد. در حالی كه این قضیه به سوژه سرخ‌ها تبدیل شده بود، نزدیكان پرسپولیس و بازیكنان این تیم پس از ورود یحیی به رختكن، او را در جریان اظهارنظر كارشناسان قرار دادند و از همان جا بود كه گل‌محمدی خیلی زود پی به اشتباهش برد و در كنفرانس خبری از خجالت تیم داوری درآمد.

هرچند که تصور می‌شد استیلی و باره‌سی هم پس از پایان بازی در رختکن پرسپولیس حاضر شوند ولی این دو 10دقیقه قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کردند تا اسیر ترافیک و ازدحام پس از بازی نشوند. جدا از این قرار بود که استیلی و باره‌سی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شوند و شاید به همین دلیل بود که مدیران آکادمی پرسپولیس و آ.ث میلان زودتر استادیوم آزادی را ترک کردند.
حضور گل‌محمدی در رختکن پرسپولیس حرف‌های جالبی را به وجود آورد. گل‌محمدی که از اتفاق‌های بازی دل‌خوشی نداشت، در صحبت با بازیکنان پرسپولیس از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد:«من از شما راضی هستم و به همه‌تان خسته نباشید می‌گویم. به هرحال ما در این بازی فرصت‌هایی داشتیم که به گل تبدیل نشد. الان هم شنیدم که چند صحنه مشکوک توی این بازی وجود داشته و به نحوی در حق پرسپولیس اجحاف شده... باز هم به شما خسته نباشید می‌گویم و ان‌شاءا... در بازی‌های بعدی پرقدرت‌تر ظاهر می‌شویم.»
گل‌محمدی در رختکن با همه بازیکنان تیمش دست داد و از آنها تشکر کرد.
ورود کریم باقری و ادموند بزیک به رختکن پرسپولیس هم اتفاق جالب دیگری بود، چون این دو به سراغ بازیکنان پرسپولیس رفتند و با آنها به صحبت پرداختند.

در رختکن پرسپولیس خبری از سردار رویانیان، علی پروین و علی کریمی نبود و گفته می‌شد آنها حتی در استادیوم هم حضور نداشته‌اند. در حالی که قبلا به بازیکنان پرسپولیس قول پاداش داده شده بود، با توجه به نتیجه تساوی صحبتی در مورد پاداش و مسایل این‌چنینی نشد.
بحث اصلی سرخ‌ها پس از پایان داربی در مورد پنالتی‌های سوخته پرسپولیس بود و با همین صحبت‌ها بود که بازیکنان سوار اتوبوس تیم شدند تا خودشان را به هتل آکادمی برسانند.
محمد نوری که یکی از شاکی‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود، در مورد آن صحنه مشکوک به پنالتی چنین می‌گفت: «مگر من دیوانه‌ام که چنین فرصتی را از دست بدم؟! من برای زدن ضربه به دروازه استقلال فقط یک گام دیگر فرصت می‌خواستم و فاصله‌ام تا دروازه استقلال خیلی کم بود. هر بازیکنی هم جای من بود، در این صحنه ریسک نمی‌کرد تا بخواد خودش رو زمین بزنه. در اون صحنه خسرو حیدری منو زد و بازم می‌گم که پنالتی بود.»

بازیکنان پرسپولیس که حتی در لابی هتل آکادمی نیز دنبال نظریه کارشناسی داوران و رسانه‌ها بودند، وقتی متوجه شدند خیلی‌ها نظر به نادیده گرفته شدن پنالتی به نفع سرخ‌ها بوده‌اند، خیلی شاکی شدند.
گل‌محمدی که بیش از پیش از مصاحبه تلویزیونی‌اش در پایان بازی شاکی به نظر می‌رسید، با وجود این اتفاق‌ها بار دیگر با بازیکنانش به صحبت پرداخت تا آنها را با استرس کمتر و شرایط بهتری به منزل بفرستد.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...