نسخه چاپی

در هفته جاري:

رای كارشناسان به كاهش بهای جهانی طلا

عکس خبري -  راي کارشناسان به کاهش بهاي جهاني طلا

در نظرسنجی این هفته سایت كیتكو كارشناسان اقتصادی نظرات مختلفی را در خصوص قیمت جهانی طلا در هفته جاری ارائه كرده اند.


به گزارش نما، سایت طلا به نقل از کیتکو نوشت، در نظرسنجی این هفته سایت کیتکو از 33 کارشناس این سایت ، 25 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند که در این میان 8 نفر به افزایش ، 12 نفر به کاهش و 5 نفر دیگر به عدم تغییر بهای جهانی طلا در هفته جاری رای داده اند.

بر اساس این گزارش، کارشناسانی که به کاهش بهای جهانی طلا در هفته جاری رای داده اند اعلام کردند اونس جهانی طلا در هفته جاری از سطح مقاومتی 1700دلار عبور نخواهد کرد.

این گزارش می افزاید، یکی از کارشناسان اقتصادی این سایت اظهار داشت: هفته گذشته من به افزایش قیمت جهانی طلا به سطح مقاومتی 1710 دلار معتقد بودم که قیمت این فلز زرد به این سطح نرسید اما در حال حاضر سطح حمایتی 1630 دلار را بهای جهانی طلا در هفته جاری پیش بینی کرده ام.

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، کارشناسانی که به افزایش قیمت جهانی طلا در هفته جاری معتقدند اعلام کردند رویدادهای اقتصادی پیش رو از بهای جهانی طلا حمایت خواهد کرد . به عبارت دیگر گسترش سیاستهای انبساطی پولی بیشتر از سوی بانک های مرکزی جهان و ادامه تردیدها نسبت به رشد اقتصاد جهان به نفع طلا خواهد بود.

بر این اساس، اکثر کارشناسانی که به عدم تغییر بهای جهانی طلا در هفته جاری اعتقاد دارند اظهار داشتند با توجه به نبود کاتالیزور جدید در هفته پیش رو بازار طلا در دامنه 1600 تا 1700 دلار باقی خواهد ماند.

بر پایه این گزارش، یکی از تحلیلگران اقتصادی سایت کیتکو بر این باور است قیمت جهانی طلا در هفته جاری در بهای کنونی خود باقی خواهد ماند. وی معتقد است در حال حاضر روند صعودی بهای جهانی طلا در نمودار فنی مشاهده نمی شود و آنچه دیده می شود شروع ، توقف و نوسان قیمت این فلز گرانبها است.

۱۳۹۱/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...