نسخه چاپی

میز مختلط در شهرداری مشهد

نشستن دوهمكار زن و مرد پشت یك میز , حداقل در كشور ما كه داعیه اسلامی بودن دارد , جالب نیست , حالااگر در یك نهاد دولتی باشد و اتفاقا ان میز متعلق به بخش فرهنگی باشد و از اتفاق بعدی مدیریت فرهنگی این نهاد هم داعیه ارزشی بودن داشته باشد , مساله مضاعف تر میشود وقبیح تر .


نشستن دوهمکار زن و مرد پشت یک میز , حداقل در کشور ما که داعیه اسلامی بودن دارد , جالب نیست , حالااگر در یک نهاد دولتی باشد و اتفاقا ان میز متعلق به بخش فرهنگی باشد و از اتفاق بعدی مدیریت فرهنگی این نهاد هم داعیه ارزشی بودن داشته باشد , مساله مضاعف تر میشود وقبیح تر .
این ماجرایی بود که در شهرداری مشهد رخ داد , به گزارش خبرنگار ما از یکی از مناطق شهرداری مشهد , در میزی که مربوط به معاونت فرهنگی شهرداری بود , دوهمکار زن ومرد که هر دونیز جوان بودند , پشت یک میز نشسته بودند به گونه ای که این عمل غیرعادی چشم هر مراجعه کننده ای را خیره میکرد , اما از انجا که در شهرداری کافی است اندکی اعتراض کنی تاکارت روزها که نه , هفته ها و بلکه ماهها به تعویق بیافتد و با گیرهای عجیب وغریب مواجه میشوی , کسی جرات اعتراض به این رفتار غیر شرعی را نداشت .
درعین حال خبرنگار ما این بلیه را به جان خرید و اعتراض کرد که با این پاسخ مواجه شد که سفارش دادیم میزدیگری تهیه شود, به محض رسیدن میز مساله حل میشود.
اینکه میز کی برسد یک سوال است و اینکه ایانبودن میز دلیل موجهی برای یک عمل غیر شرعی است , مساله ای دیگر ...
اینها همه در حالی است که مشاهدات خبرنگار ما از این منطقه شهرداری نشان داد که برخلاف انچه از سوی مسوولان شهرداری مشهد ادعا میشود , کار زنان جوان بدحجاب بسیار سریعتر , بهتر و با پیگیری مناسبتری انجام میشود , حداقل خبرنگار ما یک مورد را مشاهده کرد که اینگونه بود و یک کارمند برای وی دهها تماس و .... انجام داد...

۱۳۹۱/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...