نسخه چاپی

پاسخ رئیس كل بانك مركزی به منتقدان

محمود بهمنی در پاسخ به منتقدان گفت: بانك مركزی و دولت بدون هدف بخشنامه‌ها را تغییر نمی‌دهند و این موضوع در جهت بی‌ثباتی نیست بلكه برای رفع موانع، گشایش كار و دور زدن و عبور از تحریم‌های دشمنان است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بهمنی در پاسخ به ادعای برخی ها که می گویند؛ 70 مورد اقدام و تصمیمات بانک مرکزی در حوزه سیاست گذاری و ارزی و صدور 51 بخشنامه، دستورالعمل و تمهیدات سیاستی از سال 90 تاکنون نشانه بی ثباتی است، اظهار داشت: اتفاقاً این نشانه بی ثباتی نیست و نشانه پویا بودن است زیرا ما در جبهه جنگ و تحریم های دشمنان هستیم و هر آن ممکن است پیش روی ما مانعی ایجاد شود و مجبور باشیم تحریم ها را دور بزنیم

محمود بهمنی گفت: بانک مرکزی و دولت بدون هدف که بخشنامه ها را تغییر نمی دهند زیرا این در جهت اصلاح بوده و ایجاب می کرده است. این در جهت بی ثباتی نیست بلکه در جهت رفع موانع، گشایش کار و دور زدن و عبور از تحریم های دشمنان است.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: اگر ما همین طور با یک بخشنامه و دستورالعمل جلو برویم، نمی توانیم با تحریم های دشمنان مقابله کنیم.

بهمنی افزود: امروز یک اتفاقی می افتد و باید یک بخشنامه برای آن صادر کنیم که اشکالی ندارد و هر جا ما اشکالمان را اصلاح کنیم یا طرح جدیدی را بریزیم یا هر جا با موانعی برخورد کردیم باید با یک بخشنامه جدید آن را رفع کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی در ادامه تاکید کرد: بدون هدف که بخشنامه هایمان را تغییر نمی دهیم زیرا این در جهت اصلاح بوده و ایجاب می کرده است. این در جهت بی ثباتی نیست بلکه در جهت رفع موانع، گشایش کار و دور زدن و عبور از تحریم های دشمنان است.

۱۳۹۱/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...