نسخه چاپی

واكنش رئیس شورای رقابت به دستور غضنفری

رئیس شورای رقابت در واكنش به دستور غضنفری ضمن تأكید بر اینكه رئیس جمهور مرجع قیمت گذاری خودرو را این شورا می داند، گفت: نظر وزیر محترم است اما سازمان حمایت نباید در قیمت گذاری خودرو دخالت كند.

به گزارش نما، جمشید پژویان در گفت‌وگو با تسنیم ، در واکنش به اینکه وزیر صنعت ، معدن و تجارت در دستور العمل جدید سازمان حمایت را مسئول قیمت گذاری خودرو اعلام کرده است، اظهارداشت: تا جایی که بنده اطلاع دارم رئیس جمهور این امر را وظیفه شورای رقابت می داند نه سازمان حمایت.

وی با اشاره به اینکه نظر وزیر صنعت نیز در این رابطه محترم است، افزود: اما براساس قانون قیمت گذاری خودرو وظیفه شورای رقابت است و هیچ مرجع دیگری حق دخالت ندارد.

البته رئیس شورای رقابت با ابزار گله مندی از این اختلاط وظایف در قیمت گذاری خودرو، اضافه کرد: شورای رقابت تاکنون در اجرای وظایف هیچ ارگان و سازمانی دخالت نکرده است اما نمی دانم چرا در طی ماه های اخیر این قدر میان سازمان حمایت و شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو اختلاف نظر به وجود آمده است.

پژویان ضمن تأکید براینکه مسئولان می توانند قانون را تغییر دهند و این مسئولیت را از شورای رقابت بردارند، افزود: دیگر از توضیح وظایف قانونی این شورا خسته شده ایم. این وظیفه را از ما سلب و به همان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار نمایید.

۱۳۹۱/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...