نسخه چاپی

پخش مردان آهنین بدون حضور قاتل و مقتول

امیر و رضا قرایی دو نفر دیگر از مردان آهنین كشور، در این رقابت ها حاضر نخواهند بود و حضور برادر دیگرشان در این دوره حساسیت های فراوانی را به وجود خواهد آورد.

به نقل از صراط، سري جديد مسابقات مردان آهنين كشور در حالي قرار است از شبكه سوم سيما پخش شود كه ديگر شاهد حضور روح الله داداشي قهرمان دوره گذشته اين رقابت ها نيستيم.

روح الله داداشي قوي ترين مرد ايران و جهان در اواخر تيرماه سال جاري مورد هجوم سه نفر از اراذل و اوباش قرار گرفت و بر اثر اصابت ضربات چاقو به گردن، سینه و بازوی و به دليل پاره شدن شريان‌هاي حياتي گردن در حين انتقال به بيمارستان شهيد مدني كرج به قتل رسید.

از سوي ديگر امير و رضا قرايي دو نفر ديگر از مردان آهنين كشور، در اين رقابت ها حاضر نخواهند بود و حضور برادر ديگرشان در اين دوره حساسيت هاي فراواني را به وجود خواهد آورد. گفته می شود امير و رضا قرايي در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری در یک درگیری در خیابان جنت آباد یک نفر را به ضرب چاقو به قتل رسانده و انگشتان دست یک فرد دیگر را قطع کردند.
به هر حال با وقوع اين دو اتفاق در سال 90، كه يكي منجر به قتل روح الله داداشي قوي ترين مرد جهان و ديگري منجر به كشته شدن يك انسان توسط برادران قرايي شد ، برنامه پر مخاطب مردان آهنين را در سال آينده با حواشي جدیدی روبرو خواهد کرد.
ذكر اين نكته براي بينندگان و ورزشكاراني كه مي خواهند راه مردان آهنين را در پيش بگيرند ضروري است كه پخش اين برنامه ها به معناي دارابودن روحيه پهلواني در تمام اين ورزشكاران نيست و به هيچ وجه نميتوان از روي قدرت بازوي افراد آن ها را به عنوان الگوي اخلاقي و رفتاري انتخاب كرد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...