نسخه چاپی

دیدار محسن رضایی با كارگران كنار خیابان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: جوانان باید عزتمند بوده و جیبشان نباید خالی باشد.


به گزارش نما به نقل از مهر، محسن رضایی صبح یکشنبه در حاشیه سفر به گلستان در دیدار با جمعی از کارگران حاشیه خیابان گرگان با آنها به گفتگو پرداخت.

این عده از کارگران بیکاری، بیمه نبودن، پایین بودن دستمزد را از جمله مشکلات خود بیان کردند. یک کارگر گرگانی با اشاره به 30 سال سابقه کار بنایی عنوان کرد: هنوز بیمه نیستم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این کارگران، گفت: جوانان باید عزتمند باشند و نباید جیبشان خالی باشد.

وی عنوان کرد: انشاءالله اوضاع را درست می کنیم.

رضایی همچنین با حضور در گلزار شهدای گرگان با یادمان 8 سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی گلزار شهدای گرگان، گفت: کار خوبی در این زمینه صورت گرفت اما گلزار شهدا به سایبان نیاز دارد تا خانواده های شهدا در گرما و سرما اذیت نشوند.

وی همچنین در گفتگو با خبرنگار مهر، دلیل سفرش به استان گلستان را پاسخ به دعوت مردم شهرستان های گنبد و بندرترکمن برای حضور در جشن هفته وحدت عنوان کرد.

رضایی گفت: منطقه ترکمن شهدا و جانبازان زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و جا داشت به وعده ای که به مردم منطقه داده بودیم عمل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در حاشیه این بازدید در دیدار با جمعی از اقوام قزاق ساکن گلستان، عنوان کرد: اقوام قزاق از برادران خوب ما هستند که در کنار سایر اقوام به صورت مسالمت آمیز با هم زندگی می کنند.

سفر محسن رضایی به گلستان که از صبح یکشنبه آغاز شد تا شامگاه دوشنبه ادامه دارد.

۱۳۹۱/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...