نسخه چاپی

قاچاق مواد مخدر توسط شاخه مبارزه با مواد مخدر

گروه تروریستی «حركت انصار ایران» كه خود را دنباله روی عبدالمالك ریگی سركرده معدوم گروهك جندالشیطان می‌داند، در اقدامی مضحك از راه‌اندازی شاخه نظامی مبارزه با مواد مخدر در گروهك خود خبر داده است.


گروه تروریستی «حرکت انصار ایران» که خود را دنباله روی عبدالمالک ریگی سرکرده معدوم گروهک جندالشیطان می‌داند، در اقدامی مضحک از راه‌اندازی شاخه نظامی مبارزه با مواد مخدر در گروهک خود خبر داده است.
بر پایه این خبر این گروهک چند نفره ! که بخش اصلی هزینه‌های خود را از طریق قاچاق مواد مخدر تامین می‌کند، هدف خود از این اقدام را جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرده است. اما به نظر می‌رسد واقعیت چیز دیگری است و این گروه اهداف دیگری را دنبال می‌کند:
1. اینکه مسلح بودن خود برای مقابله با نظام اسلامی و هم‌چنین ادامه جنایت‌های خود در شرق کشور را توجیه کند.
2. آنها قصد دارند در پوشش این شاخه نظامی برای کسب درآمد، یا خود به صورت مستقیم به حمل و ترانزیت مواد مخدر بپردازند یا از قاچاقچیان مواد مخدر در ازای اسکورت محموله‌های آنها مبلغی را دریافت نمایند. شبیه اقدامی کهگروهک تروریستی پژاک در غرب کشور انجام می‌داد.
جالب‌تر اینکه قبله آمال این گروهک، "عبدالمالک ریگی" است که او را "امیر مجاهدین بلوچستان" می‌نامند. عبدالمالک ریگی در کارنامه خود علاوه بر به خاک و خون کشیدن هم‌وطنان سنی و شیعه در شرق کشور پس از دستگیری توسط نیروهای امنیتی، به قاچاق مواد مخدر و هم‌چنین دریافت پول از قاچاقچیان برای حمل مواد مخدر و هم‌چنین به شهادت رساندن مرزبانان نیروی انتظامی اعتراف کرد. حال این گروهک که گویا این اقدامات عبدالمالک مذاقشان خوش آمده قصد تکرار راه نافرجام این تروریست را دارند.
نکته قابل ذکر دیگر اینکه این گروهک، ادعا کرده که فردی که رهبری شاخه مبارزه با مواد مخدر آنها را عهده‌دار است دارای تحصیلات دکترا است. اما آنچه از عکس‌ها و فیلم‌ها و اظهارنظرهای اعضای این گروهک در فضای مجازی مشاهده می‌شود، نشان‌دهنده اوج ضعف عقیدتی و علمی آنها است. احتمالاً در روزهای آینده باید منتظر افزایش ورود محموله‌های مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور باشیم.

۱۳۹۱/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...